هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) با برگزاری دیدار ذوب‌آهن و پیکان پیگیری خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) با برگزاری دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پارس جنوبی جم پیگیری خواهد شد.

تیم ذوب‌آهن سرانجام پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان جواز بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان را گرفت تا در این دیدار نیز بتواند از حمایت هواداران خود بهره‌ ببرد. شاگردان قلعه‌نویی هفته گذشته در حالی که ۲ بر صفر از پدیده خراسان پیش بودند، بازی برده را با تساوی عوض کردند و حتی در لحظات پایانی اگر محمد قاضی کمی در زدن ضربه پنالتی دقت می‌کرد، امکان داشت نتیجه دیدار را واگذار کنند. امیر قلعه‌نویی و تیمش پس از شکست ۲ بر صفر در هفته چهارم مقابل سپاهان دیگر طعم تلخ شکست را نچشیده‌اند و روند رو به رشدی را داشته‌اند. آنها امیدوارند این روند رشد را با کسب نتایج پربار کنند.

از سوی دیگر تیم شگفتی‌ساز پارس جنوبی در حالی میهمان ذوبی‌ها خواهد بود که سه هفته است نتواسته مقابل رقبای خود به برتری برسد و از ۹ امتیاز ممکن، فقط به کسب سه امتیاز بسنده کرده است. شاگردان تارتار در این سه هفته،‌ به سه تساوی یک - یک دست یافته‌اند و حالا با توجه به پیروزی این هفته پیکان مقابل تراکتورسازی و دیدار عقب‌ افتاده تیم پرسپولیس،‌ جایگاه خود را در صدر جدول از دست داده‌اند و برای بازگشت دوباره به صدر باید از سد ذوب‌آهن بگذرند.

زردپوشان جمی برای دومین هفته پیاپی خارج از خانه بازی خواهند کرد. این تیم از ۹ دیدار قبلی خود به پنج پیروزی و چهار تساوی دست یافته و تنها تیم بدون شکست لیگ برتر است. تیم پارس جنوبی در این دیدار حامد نورمحمدی و علی دشتی، دو بازیکن تأثیرگذار خود را در اختیار ندارد و باید دید بدون حضور این دو بازیکن تیم تارتار چه نتیجه‌ای در اصفهان کسب خواهد کرد.

نتایج شش دیدار نخست هفته دهم لیگ برتر فوتبال، به شرح زیر است:

* نفت تهران یک - استقلال خوزستان صفر

* گسترش فولاد صفر - سپاهان صفر

* پیکان ۲ - تراکتورسازی یک

* سپیدرود رشت ۲ - پدیده یک

* سیاه جامگان صفر - صنعت نفت آبادان یک

* فولاد خوزستان یک - سایپا یک

آخرین و حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ۴ آبان ماه بین پرسپولیس و استقلال برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.