هواداران تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیم‌شان مقابل ذوب‌آهن علیه مدیرعامل و سرمربی آبی‌‌پوشان شعار دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. بخشی از حواشی این مسابقه به شرح زیر است:

* هواداران استقلال تشویق ایسلندی را در ورزشگاه انجام دادند.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه حدود ۲۲ هزار نفر اعلام شد.

* حسن بیت‌سعید که عملکرد خوبی داشت، پس از تعویض حسابی از سوی تماشاگران تشویق شد.

* در دقیقه ۸۳ وریا غفوری پس از زدن کرنر باعث افتادن پرچم شد. پس از توقف بازی، کمک داور قصد داشت پرچم را درست کند. در همین لحظه ذوب‌آهنی‌ها ضدحمله‌ای را ترتیب دادند، اما داور به دلیل قرار نداشتن کمک داور در جای خود، بازی را متوقف کرد. متوقف شدن بازی توسط داور هنگام ضدحمله ذوبی‌ها، اعتراض شدید نیمکت‌نشینان این تیم را به همراه داشت.

* قلعه‌نویی هم به قضاوت پیام حیدری اعتراض داشت.

* در دقیقه ۸۵، تعدادی از هواداران استقلال با شعار «افتخاری حیا کن، استقلال رو رها کن» خواستار جدایی مدیرعامل باشگاه استقلال شدند که کسی آنها را همراهی نکرد. یک دقیقه بعد، تمام ورزشگاه همین شعار را علیه علیرضا منصوریان سر دادند.

* پس از اعتراض هواداران علیه منصوریان، بخشی دیگر از هواداران به تشویق سرمربی تیم خود پرداختند، اما مخالفان منصوریان با شعار «هوادار پولکی، نمی‌خوایم نمی‌خوایم» علیه آنها موضع‌گیری کردند.

* پس از اینکه هواداران جایگاه VIP منصوریان را تشویق کردند، سرمربی استقلال به سمت تنها این جایگاه ورزشگاه آزادی رفت.

* چند دقیقه بعد، هواداران استقلال دوباره علیه افتخاری شعار دادند و با سر دادن شعار «مدیر محبوب ما، حاج علی فتح‌الله»، خواستار بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به باشگاه استقلال شدند.

* زمانی که بازیکنان از تونل ورزشگاه عبور می‌کردند، شعارهای هواداران معترض ادامه داشت.

* اعضای تیم ذوب‌آهن پس از پایان مسابقه، به سمت هواداران خود رفتند و از آنها تشکر کردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )