مدافع کروات تیم فوتبال نفت تهران گفت: شکست مقابل پرسپولیس درسی برای ما بود تا با تمرکز بیشتری بازی کنیم.

ایگور پراهیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما از قبل می‌دانستیم که بازی سختی در انتظارمان است. در این بین پرسپولیس بازی را بهتر از ما شروع و به دو گل آسان نیز دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: نیمه دوم را ما بهتر آغاز کردیم و چند فرصت خوب گلزنی هم داشتیم که از آنها بهره لازم را نبردیم. ضمن اینکه داور خطای روی میلاد فخرالدینی را پنالتی نگرفت در حالی که به عقیده من آن خطا صددرصد پنالتی بود. اگر داور اشتباه نمی‌کرد آن پنالتی می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد.

مدافع کروات نفت تهران در واکنش به اعتراض تیمش به مسائل داوری این مسابقه نیز گفت: در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره مسائل داوری حرف بزنم. متأسفانه در چند بازی اخیر داوران خیلی راحت به ضرر ما پنالتی گرفته‌اند و این موضوع به تیم ما لطمه زده است.

پراهیچ با ابراز تأسف بابت شکست سنگین تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: بازی با پرسپولیس تمام شد و ما باید از این بازی درس بگیریم تا برای بازی‌های بعد با تمرکز بیشتری بازی کنیم. فرصت برای جبران داریم و با تلاش بیشتر سعی خواهیم کرد در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم.

وی همچنین در مورد خطای هندی که در جریان بازی با پرسپولیس مرتکب شد و داور بازی را در جریان این موضوع گذاشت، عنوان کرد: در آن صحنه توپ با دست من برخورد کرد، اما مثل اینکه داور متوجه نشد. من به داور توضیح دادم که مرتکب خطای هند شدم و او هم اعلام خطا کرده و به من اخطار داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.