هافبک تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که اُفت فنی لیگ برتر ایران به بازیکنان مربوط نمی‌شود.

روزبه شاه‌علی‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در سایپا در چند بازی اخیر گفت: زمانی که در ترکیب ثابت بازی می‌کردم، از فرکی نمی‌پرسیدم که چرا بازی می‌کنم و حالا هم از او نمی‌پرسم که چرا بازی نمی‌کنم. به‌هر حال این تصمیم سرمربی تیم است و من به آن احترام می‌گذارم. نگران موضوع خاصی نیستم و تلاش می‌کنم تا نظر فرکی را تغییر دهم و دوباره به ترکیب اصلی برسم.

وی در ادامه درباره عملکرد ضعیف سایپا در لیگ امسال اظهار داشت: شما می‌بینید که فقط دو سه تیم خوب نتیجه گرفته‌اند و اکثر تیم‌ها در یک سطح هستند. به‌عنوان مثال ما می‌بازیم و فقط یک رده پایین‌تر می‌آییم و این نشان می‌دهد که کیفیت فنی مسابقات بالا نیست. من معتقدم اُفت فنی لیگ ربطی به عملکرد یا توانایی بازیکنان ندارد و باید چیزهای دیگر را تغییر دهیم.

شاه‌علی‌دوست تأکید کرد: در حال حاضر کیفیت اکثر زمین‌های ایران مناسب نیست و توپ‌ها هم کیفیت خوبی ندارند. فوتبال ایران با مشکلات سخت‌افزاری مواجه است و همین مسائل بر عملکرد تیم‌ها تأثیر می‌گذارد. موضوع مهم دیگر تعطیلی طولانی‌مدت مسابقات است و این بزرگ‌ترین ضرر ممکن به لیگ برتر است. هیچ کجا در طول هفت هفته لیگ را دو ماه تعطیل نمی‌کنند، ولی در ایران این اتفاق رخ می‌دهد.

وی در خاتمه تصریح کرد: اگر تیم ما از لحاظ فنی ضعیف بود، من خیلی راحت این موضوع را می‌گفتم، ولی متأسفانه اتفاقات دیگر رخ می‌دهد که بر عملکرد تیم‌ها تأثیر می‌گذارد. وقتی لیگ را طولانی‌مدت تعطیل می‌کنند باید در شروع دوباره مسابقات شاهد برگزاری فشرده بازی‌ها باشیم و همه این اتفاقات روی کیفیت فنی لیگ تأثیرگذار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.