مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ، مدافع بلژیکی منچسترسیتی و کاپیتان آبی‌پوشان لندنی به‌دلیل مصدومیت شانس همراهی تیم‌‌های خود را در هفته ششم لیگ برتر از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری بعدازظهر امروزش (جمعه) خبر داد که آنتونی مارسیال که در جریان شکست ۳ بر یک شیاطین سرخ مقابل واتفورد دچار مصدومیت شد، در بازی فردا (شنبه) هم قادر به همراهی منچستریونایتد در بازی خانگی برابر لسترسیتی در هفته ششم لیگ برتر نیست.

باشگاه منچسترسیتی هم در خصوص وضعیت وینسنت کمپانی که در بازی چهارشنبه این تیم مقابل سوانزی در دور سوم از جام اتحادیه انگلیس از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد، اعلام کرد این بازیکن ۳۰ ساله همچنان در حال ریکاوری است و بازی عصر فردای (شنبه) این تیم در خانه سوانزی در چارچوب هفته ششم لیگ برتر را از دست می‌دهد.

آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال چلسی نیز امروز در کنفرانس خبری خود گفت که جان تری هنوز به شرایط بازی نرسیده و در بازی حساس فردای شاگردانش برابر آرسنال در هفته ششم لیگ برتر غایب خواهد بود. تری از ناحیه قوزک پا آسیب دیده و هنوز ریکاوری‌اش را نتوانسته به پایان ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.