باخت اسپانیا همه معادلات مرحله حذفی را به هم زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از تیم ملی ولز که صدرنشینی در گروه ۲ رقابت ها کار انگلیس را برای ادامه جام سخت کرد، حالا نویت کرواسی بود که با شکست اسپانیا و صعود به عنوان تیم اول، همه معادلات را بر هم بزند و یکی دیگر از غول های فوتبال اروپا را به سراغ حریفان سرسختش بفرستد. اسپانیا با این شکست احتمال خیلی زیاد در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف تیم اول گروه ۶ یعنی ایتالیا برود. برنده این دیدار به احتمال خیلی زیاد به مصاف آلمان برود. تیمی که همیشه مدعی بوده و رسیدن تا فینال برایش نباید کار سختی باشد. جالب اینجاست که برنده این بازی هم احتمالا باید با برنده دیدار فرانسه و انگلیس روبرو شود! یعنی اینکه همه غول های فوتبال اروپا باید مقابل هم قرار بگیرند و طرفداران فوتبال هم باید منتظر بازی های بزرگ باشند. بازی هایی که شاید جذابیت جام پانزدهم را دو چندان کنند.

نکته خیلی عجیب درباره مرحله حذفی یورو ۲۰۱۶ این است که بعضی از تیم های اول که به عنوان سرگروه به مرحله یک هشتم رسیدند، کار سخت تری نسبت به تیم های دوم و شاید سوم دارند و به نوعی از سرگروهی متضرر شده اند! آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و انگلیس تیم هایی هستند که در یک طرف جدول قرار دارند و از بین آنها فقط یک تیم می تواند در فینال حاضر شود! نکته ای که واقعا باورنکردنی به نظر می رسد.

سوئیس، ولز، لهستان و کرواسی هم تا به این لحظه در طرف دیگر جدول قرار دارند و هیچ بعید نیست که شگفتی تکمیل شود و جام به یکی از تیم های این سوی جدول برسد!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.