عبدالله ویسی از مربیان کم حاشیه فوتبال ایران است اما این بار برای موفقیت تیمش هم که شده، با پرسپولیسی ها وارد یک جنگ روانی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در موقعیتی بی نظیر قرار گرفته. او می تواند تیمش را با یک برد مقابل ذوب آهن اصفهان به قهرمانی لیگ برتر برساند و به بزرگ ترین افتخار ورزشی زندگی خود برسد. ویسی در طول فصل نشان داده که مربی بی حاشیه ای است اما این هفته حرفی زد که نشان می دهد او بدش نمی آید با پرسپولیسی ها جنگ روانی به راه بیندازد.

ویسی دو روز قبل در مصاحبه با رادیو ورزش حرفی عجیب زد و گفت: «دیروز احساس کردم سکته می‌کنم. انتظارم از همه تیم‌ها این است که بازی جوانمردانه‌ای را داشته باشند. فکر می‌کنم در هفته بیست و نهم ۹۰ درصد بازی‌ها پاک بود و ۱۰ درصد دیگر ناپاک. برخی تیم ها می توانستند بهتر کار کنند.»

طبق حرفی که ویسی زده، ۱۰ درصد بازی ها ناپاک بوده. در هفته ای که ۸ مسابقه برگزار شده، ۱۰ درصد می شود معادل ۰.۸ از یک مسابقه! با این حساب اشاره ویسی تنها به یک مسابقه است و تنها مسابقه ای که می تواند طبق نظر او پیش نرفته باشد، همین مسابقه پرسپولیس و گسترش فولاد است. چراکه استقلال به تراکتورسازی باخت و این اتفاقی خوب برای تیم ویسی بود. تنها مسابقه ای که نتیجه اش با نتیجه ای که ویسی پیش بینی می کرد فاصله داشت، همین بازی پرسپولیس بود.

ویسی در حالی جنگ روانی غیر مستقیم با پرسپولیس را شروع کرده که حالا تقریبا تنها رقیب تیم او برای قهرمانی، همین پرسپولیس است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۰ )