رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بین سرمربی تیم ملی و برخی مسئولان دیواری کشیده شده بود که امیدواریم بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج بعد از جلسه با کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا جا دارد از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و همچنین اعضای هیات رئیسه و نماینده AFC تشکر کنم. امیدوارم خدا هم کمک کند و بتوانم تاثیر خوبی در این حوزه بگذارم که موجب شادی مردم شود.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که برای انتخابات وجود داشت، بحث تیم ملی بود. من در این دو روز تقریبا همه چیز را مطالعه کردم. من مفصل با کی روش صحبت کردم که نگرانی هایی از گذشته داشت. یک دیوار خاصی بین اینها کشیده شده بود!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی روش معتقد است تیم ملی رقبای قدرتمندی دارد که در حال کار کردن هستند. او معتقد است همه کار می کنند ولی ما نمی دانیم اردوی تیم ملی کجا برگزار می شود.

تاج تاکید کرد: سعی کردم پاداش های گذشته تیم ملی را بدهم هرچند وضع خودمان خوب نیست. ما پاداش بازی ترکمنستان، هندوستان، عمان و گوام را به بازیکنان دادیم.

وی ادامه داد: عمده وقت ما با کی روش زمین تمرین با همراه استخر و امکانات دیگر بود که حل شد. این اتفاق خوبی بود چون اردوی تیم ملی بعد از لیگ برگزار می‌شود. ما برای زمین تیم ملی قراردادی را بستیم و باید از پاس قوامین تشکر کنم که با درخواست ما موافقت کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: امیدوارم در آینده همکاری خوبی با کی روش داشته باشیم. او مربی بزرگی است. به شدت اعتقاد دارم که او را باید نگه دارد. قطعا در این خصو فشار برای تغییر سرمربی را نمی پذیرم. مدل مدیریت من اینطور نیست. کی روش الان شرایط خوبی دارد و او در هیچ زمینه ای به صورت جدی مخالف سرمربی تیم ملی نیست.

وی ادامه داد: نظر تمام اعضای فدراسیون فوتبال روی ادامه کار کی روش مثبت است. بنا شد کی روش برنامه مفصلی را به ما بدهد. بخش عمده بحث ما این بود که باید چه کار کنیم.

تاج تصریح کرد: استخر و زمین تمرین و سایر موارد، حداقل امکانات است. برای لباس تیم ملی هم خواستیم لباسهایی بدهند که خنک کننده باشد و بازیکنان مشکل تعرق نداشته باشند. اگر این کیفیت را نداشته باشد، ممکن است اتفاق دیگری رخ بدهد.

وی تاکید کرد: من شرایط کی روش در تیم ملی را خوب می بینم. قبلا هم گفته بودم این کار را دنبال می کنم. سعی می کنم حداقل ها را برآورده کنیم تا دیگر بحثی در این خصوص نباشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کی روش در تیم ملی می ماند یا خیر، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: قبلا بحث بی احترامی بوده است که حتی از طرف فدراسیون نبوده ولی در این میان گفته و شنیده شده است. امیدوارم احترام متقابلی داشته باشیم. ما تعهداتی به سرمربی تیم ملی داریم که باید سر ساعت عمل شود. او هم تعهداتی دارد که باید به موقع انجام بدهد. اینطور دیگر دعوا پیش نمی آید.

مهدی تاج درباره بحث فساد در فوتبال تاکید کرد: هرچه زودتر به این مسئله رسیدگی شود. احساس خودم از مجموعه فدراسیون فوتبال و رئیس قبل و بقیه کادر فدراسیون خوب است. احساس می کنم اینها اطلاعاتی است که اگر توضیح کافی داده شود، شبهات برطرف می شود. اگر هم فساد احتمالی هست که از چشمان کفاشیان و من دور بوده، باید برخورد جدی شود.

وی درباره هفته پایانی لیگ برتر تصریح کرد: قصد من این است که در سازمان لیگ دخالت نکنم مثل کفاشیان که دخالتی در سازمان لیگ نداشت. دلم می خواهد هفته آخر خوب برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره صحبت کی روش که گفته بود یک عده نمی خواهند تیم ملی موفق باشد، گفت: در فدراسیونی که بنده مسئولش هستم، اولویت تیم ملی است و همه اعضای فدراسیون باید در حد اعلا کار کنند.

تاج درباره موضوع حق پخش هم گفت: چند موضوع در اولویت است. یکی بحث سربازها است که امیدواریم این موضوع را حل کنیم. خیلی بی منطق است سربازی برای یک تیم لیگ برتری بازی کند ولی برای تیم ملی که جبهه اصلی حاکمیت است، بازی نکند. تعامل خوبی بین نیروهای مسلح و فدراسیون وجود دارد. همین همکاری بین صدا و سیما و فدراسیون به وجود می آید و ارتباط خوبی شکل می گیرد که بشود کار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.