سرمربی‌ سرشناس العربی پس از تساوی ۱۰ نفره مقابل السد و صحنه‌ای که داور خطای دژاگه را بر روی ژاوی پنالتی اعلام کرد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جیان‌فرانکو زولا سرمربی سابق چلسی که اکنون هدایت تیم العربی قطر را برعهده دارد و اشکان دژاگه هافبک توانمند کشورمان را در این فصل در ترکیب تیم خود دارد بعد از تساوی که تیمش مقابل السد که ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا را در ترکیب خود دارد، از بازیکنانش تقدیر و تشکر کرد.

زولا در جمع خبرنگاران گفت: تیم العربی در این دیدار بعد از اخراج بوعلام ۱۰ نفره نبود بلکه ۲۰ دقیقه آخر به خاطر مصدومیت موریکی بازی را ۹ نفره دنبال می‌کردیم اما او این مصدومیت را به دوش گرفت و بازی را ادامه داد. همه بازیکنانم تلاش کردند که پیروز میدان باشند ولی بعد دریافت گل تساوی سعی کردند تا آن را حفظ کنند که توانستند.

زولا درباره پنالتی که ویکتور کاسای داور بازی ناعادلانه برای تیم السد گرفت، گفت: این پنالتی کاملا نادرست بود و دژاگه خطایی را روی ژاوی انجام نداد که داور آن را پنالتی اعلام کرد. اما من به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با وجود ۱۰ نفره شدن بهترین بازی را از خودشان ارائه دادند.

سرمربی سرشناس ایتالیایی ادامه داد: در این فصل ۳ دیدار را با ترکیبی ناقص وارد زمین بازی شدیم زیرا ابتدا دژاگه سپس رجب حمزه و در این دیدار بوعلام اخراج شدند. این تصمیمات اشتباه داوری بر روی تمام تیم تاثیر می‌گذارد اما بازیکنانم بهترین عملکرد را داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.