سرمربی آرسنال پس از پیروزی تیمش مقابل سوانزی اعلام کرد از اینکه تیمش به رکورد ۲۰۰۰ گل در دوران مربیگری او رسیده خوشحال است اما تنها سه امتیاز است که اهمیت دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از DPA، آرسنال در ادامه روند خوبش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، این بار موفق شد سوانزی را شکست دهد. توپچی‌ها موفق شدند با سه گل سوانزی را از پیش‌رو بردارند تا نشان دهند در فصل جاری از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آیند.

آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: سوانزی فصل قبل در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر ما به پیروزی رسید و ۶ امتیاز به دست آورد. بازی کردن برابر این تیم سخت است ولی ما در فصل جاری شرایط خوبی داریم و با بازی بسیار خوبی که در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم، با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم.

او ادامه داد: بعد از این که گل نخست بازی را به ثمر رساندیم، کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتیم. بازی تاکتیکی آرسنال کاملا نمایان بود و تنها یک تیم برنده در میدان وجود داشت. با شایستگی کامل این سه امتیاز را به دست آوردیم و این بسیار خوشحال کننده است. بازی تاکتیکی در آرسنال موج می‌زند.

آرسن ونگر در غیاب بازیکنانی همچون جک ویلشر، تئو والکات و آرون رمزی به بازیکنی مانند گایل کمپل بازی داد و این مهاجم کاستاریکایی، سرانجام توانست در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس گلزنی کند. ونگر درباره این بازیکن گفت: نباید فراموش کنیم کمپل سن زیادی ندارد و بازیکن بسیار جوانی است. او باید برای حضور در ترکیب آرسنال بسیار با تجربه‌تر شود. او به صورت قرضی در چند تیم بازی کرده و الان دوباره به آرسنال برگشته است. کمپل روحیه خوبی دارد و اطمینان دارم می‌تواند به بازیکنی بزرگ برای آرسنال تبدیل شود اما برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی، باید صبر کند.

با پیروزی سه بر صفر آرسنال مقابل سوانزی، تعداد گل‌هایی که این تیم با آرسن ونگر به ثمر رسانده است از مرز ۲۰۰۰ گل عبور کرد. این مربی فرانسوی که از سال ۱۹۹۶ تا الان هدایت توپچی‌های لندنی را برعهده دارد، در این‌باره گفت: از گلزنی‌های تیمم لذت می‌برم و بسیار خوشحالم می‌شوم. وقتی تماشاگر به ورزشگاه می‌آید، باید شاهد گل زدن تیم باشد اما مهم‌ترین چیز برای یک تیم کسب سه امتیاز است.

آرسنال با این پیروزی، ۲۵ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.