دروازه‌بان تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف اول این فصل ما قهرمانی در لیگ است.

  ایمان صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با پیوستنش به تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط ادامه همکاری من با ملوان مهیا نبود و من به همین خاطر به تهران آمدم که با پیشنهاد پرسپولیس روبه‌رو شدم. من هم به حضور در این تیم بزرگ علاقه داشتم که پس از صحبت با مسئولان باشگاه، محمود خوردبین با من تماس گرفت تا سر تمرین حاضر شوم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به این مساله که در مراحل آماده‌سازی پرسپولیس حضور نداشته، از نظر بدنی مشکلی ندارد، اظهار داشت: من در تمرینات آماده‌سازی ملوان شرکت داشتم و تمریناتم را پیگیری می‌کردم و در حال حاضر از آمادگی کامل برخوردار هستم.

دروازه‌بان تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با رقابت با سوشا مکانی تصریح کرد: من رفاقت قدیمی با سوشا مکانی دارم و او یکی از بهترین دوستان من است. اما در کنار رفاقت، تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم به دروازه پرسپولیس برسم.

صادقی ادامه داد: همه از مکانی به عنوان دروازه‌بان اول یاد می‌کنند و من را دروازه‌بان دوم می‌دانند. مکانی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است. اما من تلاش می‌کنم تا نظر کادر فنی را جلب کنم و درون دروازه‌قرار بگیرم،

وی در خصوص حضور در سه بازی ابتدایی لیگ اظهار داشت: با توجه به آمادگی خوب و روحیه بالا، مطمئنم که می‌توانم بهترین عملکرد را در این سه دیدار داشته باشم و برای تیم مفید باشم.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم ملوان گفت: امیدوارم با عملکرد خوب بتوانم برای تیم مفید باشم و دل هواداران را شاد کنم. همه اعضای تیم تلاش می‌کنیم تا با قهرمانی در این فصل دل هواداران را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.