رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: نامه نگاری‌هایی برای رفع مشکل بازیکنان سرباز برای باشگاه‌های سازنده‌ای مانند فولاد خوزستان انجام داده و هرچه در توان داریم برای برطرف کردن مشکلات فوتبال خوزستان انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی کفاشیان عصر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان لیگ‌های فوتبال، فوتسال و ساحلی در اهواز اظهار کرد: موفقیت تیم‌های فولاد خوزستان در مقاطع مختلف یک الگوی خوب برای دیگر تیم‌های ایرانی است و رسیدن به موفقیت در مقاطع مختلف و در رده‌های سنی مختلف کار آسانی نیست.

وی تاکید کرد: بدون شک برنامه‌ای کامل از این تیم پشتیبانی می‌کند زیرا فولاد خوزستان به غیر از موفقیت در تیم‌های پایه سال گذشته قهرمان رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال شد و در آن فصل بهترین نماینده ایران از نظر عملکردی در رقابت‌های آسیایی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی کشورمان باید بیش از گذشته به استعداد‌ها و ظرفیت‌های این باشگاه و استان خوزستان توجه کند و بدون شک با توانایی‌هایی که در این باشگاه دیدیم، فولاد خوزستان استحقاق حضور بازیکنان بیشتری را در ترکیب تیم ملی دارد.

کفاشیان در ادامه با اشاره به مشکل سربازی برخی از بازیکنان این تیم عنوان کرد: نامه‌نگاری‌هایی برای رفع مشکل بازیکنان سرباز برای باشگاه‌های سازنده‌ای مانند فولاد خوزستان انجام داده و هرچه در توان داریم برای برطرف کردن مشکلات فوتبال خوزستان انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به داشتن یک مدیر فوتبال در رأس این باشگاه و داشتن تأسیسات و امکانات فراوان می‌توان به آینده این باشگاه خوش‌بین بود گفت: موفقیت باشگاه فولاد خوزستان نه بر اساس شانس بلکه نشان دهنده فعالیت‌های تخصصی صورت گرفته و مدیریت منسجم است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران بیان کرد: به طور حتم این باشگاه در سال‌های آینده به عنوان یک گزینه مطرح در لیگ آسیا انتخاب می‌شود.

کفاشیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این استان با تلاش فراوان برخی سازمان‌ها به جایگاه اصلی خود بازگشته و در حال حاضر ورزش این استان حرفی برای گفتن در سطح آسیا دارد.

وی در پایان عنوان کرد: با شرایطی که باشگاه فولاد خوزستان در فعالیت‌های خود ایجاد کرده، در سال‌های آینده به تیمی مطرح در فوتبال آسیا تبدیل خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.