با برتری میلان برابر رم و توقف قهرمان این فصل برابر کالیاری هفته سی و پنجم لیگ ایتالیا آغاز شد.

به گزارش ایسنا، هفته سی و پنجم لیگ ایتالیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در آن یوونتوس از پیش قهرمان شده برابر کالیاری به تساوی یک بر یک رسید و میلان در خانه رم را شکست داد.

یوونتوس که این هفته باید در دیداری سخت برابر رئال مادرید به میدان برود، در دیداری تشریفاتی به مصاف کالیاری رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. الگری به علت دیدار حساس چهارشنبه شب شاگردانش با رئال مادرید، تقریباً به ترکیب اصلی استراحت داده بود. در طرف مقابل اما کالیاری به شدت به امتیاز این بازی احتیاج داشت تا بتواند در هفته های پایانی، از منطقه سقوط فرار کند و در سری آ ماندگار شود.

یوونتوس در دقیقه ۴۵ با ضربه پل پوگبا که بعد از مدت ها برای تیمش به میدان رفته بود توانست گلزنی کند و به برتری برسد و نیمه نخست را با پیروزی به رختکن برود.

در حالی که بازی با برتری یووه رو به اتمام بود ضربه روزتینی مهاجم کالیاری از فاصله ای نزدیک وارد دروازه یوونتوس شد تا کار به تساوی کشیده شود تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در دیگر دیدار دو تیم میلان و رم به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک میلان میزبان به پایان رسید تا اینزاگی کمی از خطر اخراج رها شود.

در این دیدار ابتدا مارکون گینخل هافبک هلندی سابق چلسی موفق شد در دقیقه ۴۰ برای تیمش گلزنی کند و در ادامه ماتیا دسترو نیز گل دوم میلان را به ثمر رساند تا این مهاجم دروازه تیم سابق خود را باز کرده باشد.

رم که برای جبران دو گل خورده پیش آمده بود در نهایت در دقیقه ۷۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد که فرانچسکو توتی این ضربه را وارد دروازه میلان کرد تا این دیدار با برتری ۲ بر یک میلان به پایان برسد.

سایر دیدارهای این هفته یکشنبه برگزار خواهد شد. در ایتالیا یوونتوس قهرمانی خود را قطعی کرده است و در هفته های باقی مانده جدال برای سهمیه اروپا و بقا در لیگ ایتالیا اهمیت دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.