تمرین تیم ملی فوتبال ایران از امروز رسما در کمپ تیم‌های ملی و با حضور ۱۸ بازیکن آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ تمرین تیم ملی‌ از ساعت ۱۵:۳۰ در کمپ تیم های ملی و با حضور علی کفاشیان آغاز شد. بازیکنان ابتدا زیر نظر میکو بدنساز تیم نصف زمین را چندین بار دویدند. در سمت دیگر زمین توسط دستیاران کی‌روش ۸ دروازه کوچک به منظور برگزاری فوتبال تحت فشار چیده شد.

در ادامه تمرین میکو بازیکنان را دور یکدیگر جمع کرده و آنها به کارهای کششی و نرمشی پرداختند. سپس ملی پوشان به دو قسمت تقسیم شده و هر قسمت در دو گروه به تنیس فوتبال پرداختند که در این بین بازیکنان تقریبا اصلی تیم ملی زیر نظر کی‌روش و دستیاران خارجی‌اش کار می‌کردند و گروه جوانتر نیز در یک گروه دیگر که علی کریمی بین آنها حضور داشت و پا به توپ شده بود، تمرین می‌کردند .

گفتنی است؛ بازیکنان پس از تنیس‌فوتبال دوهای سرعتی را انجام دادند و سپس در ۴ گروه و در دروازه‌های کوچک و فضای فشرده فوتبال بازی کردند.

هاشم‌ بیک‌زاده که در اردوی پرتغال مصدوم شده بود در تمرین امروز پس از اینکه بازیکنان پا به توپ شدند زیر نظر میکو به منظور پیشگیری از تشدید مصدومیتش به انجام کارهای تعادلی مشغول شد.

توپ‌های جام ملت‌های آسیا که کارخانه نایک آنها را تولید کردند به تعداد ۲۰ عدد در تمرین امروز وجود داشت . ضمن اینکه انصاری‌فر، نکونام، جهانبخش، قوچان‌نژاد، آزمون و حقیقی طی امروز و فردا وارد ایران خواهند شد و تمرینات تیم ملی به صورت کامل پیگیری شود.

برخی از مربیان کلاس A مربیگری شاهد تمرینات کی‌روش هستند.همچنین قبل از تمرین علی کفاشیان به همراه سایر بازیکنان عکس یادگاری تیمی انداختند.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )