مربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: در بازی فردا برای کسب ۳ امتیاز بازی به زمین می‌رویم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فرهاد پورغلامی در نشست خبری قبل از دیدار تیم فوتبال سایپا البرز با پدیده مشهد اظهار کرد: تیم فوتبال سایپا با نتایجی که در هفته‌های گذشته به دست آورده در شرایط روحی خوبی به سر می‌برد.

وی افزود: مقابل پدیده بازی سختی پیش رو داریم اما تمام تلاش ما برای کسب ۳ امتیاز این دیدار است.

مربی تیم فوتبال سایپا بیان کرد: پدیده تیمی است که خوب بازی می‌کند و با بازی‌های گذشته نشان داده که تیمی قابل احترام است.

پورغلامی در مورد جایگاه تیم فوتبال پدیده مشهد در بین تیم‌های لیگ برتری افزود: پدیده با بازی‌هایی که انجام داده تا الان احترام لازم را کسب کرده است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با تلاش بازیکنان و کادر فنی ۳ امتیاز بازی فردا را به دست آوریم.

مربی تیم فوتبال سایپا البرز در مورد مصدومین و محرومین بازی فردا گفت: سجاد مشکل‌پور، مسعود ابراهیم‌زاده، علیزاده و روزبه شاه‌علیدوست از مصدومین ما هستند.

پورغلامی افزود: به جز ۴ بازیکنی که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم سایپا نیستند سیدمهدی سیدصالحی نیز به دلیل سرماخوردگی شدید در بازی فردا حضور نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال به دلیل شرکت نکردن سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری امروز گفت: آقای جلالی به علت مشکلی که برایشان بوجود آمده در نشست خبری امروز حضور نیافته‌اند. این در حالی است که قرار بود که جلالی در این نشست خبری در جمع خبرنگاران حضور یابد.

مربی تیم فوتبال سایپا افزود: از تیم فوتبال پدیده شناخت خوبی داریم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.