مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی لازمه حضور این تیم در کورس قهرمانی را جذب چند بازیکن تاثیرگذار دانست.
احمد آل‌نعمه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص هفته‌ای که برای تراکتورسازی با پیروزی مقابل ملوان گذشت، گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در هفته سوم نمایشی متفاوت نسبت به ۲ هفته قبل داشته باشیم و به برتری هم رسیدیم. در بازی با ملوان خیلی خوب کار کردیم و حتی می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری هم در زمین خودمان به پیروزی برسیم اما پیروزی‌مان فقط یک گل داشت.

وی با تمجید از عملکرد هم‌تیمی‌هایش در دیدار هفته سوم، یادآور شد: همین که توانستیم به لحاظ تاکتیکی خیلی خوب کار کنیم و به ملوان هم موقعیت آن‌چنانی ندادیم برای‌مان خوب بود و به نظرم از نظر بدنی و تاکتیکی بهتر از هفته‌های گذشته بودیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که این تیم به شرایط ایده‌آل رسیده یا نه، اظهار داشت: تیم ما هنوز جا برای پیشرفت دارد و برای بهتر شدن نیاز به زمان بیشتری داریم. تیم تراکتورسازی جوان است و این فصل نفرات جدید هم به تیم اضافه شده‌ایم که برای بهتر شدن و هماهنگی بیشتر باید فرصت داشته باشیم اما خوشبختانه با همین شرایط هم شروع خوبی داشته‌ایم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

آل‌نعمه با اعتقاد بر اینکه نباید از تیم فعلی تراکتورسازی انتظار قهرمانی داشت و فشار را روی این تیم وارد کرد، افزود: اگر بخواهیم درباره قهرمانی صحبتی انجام دهیم و در جمع مدعیان قرار بگیریم، باید نقاط ضعف‌مان را با جذب چند بازیکن تقویت کنیم. نقاطی که کادر فنی از ابتدای فصل روی آن تأکید داشته باید در نیم فصل تقویت شود و با جذب یکی، دو بازیکن خوب قدرت تیم را بالاتر ببریم تا بتوانیم در کورس قهرمانی قرار بگیریم.

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر پدیده مشهد، عنوان کرد: از تیم پدیده شناختی ندارم و آنها تازه امسال به لیگ برتر آمده‌اند و از این بابت که مشهد دوباره بعد از چند سال صاحب یک تیم در لیگ برتر شد خوشحالم. پدیده چند بازیکن مطرح هم به تیم خود اضافه کرده که امید دارد در این فصل نتیجه بگیرد و یک مربی خوب هم بالای سر این تیم است. من یک سال با آقای مرزبان بازی کرده‌ام و او مربی خوب و با دانشی است که می‌تواند با پدیده هم نتیجه بگیرد. امیدوارم بتوانیم این تیم خوب را در این هفته شکست دهیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به اینکه دیدار این تیم و پدیده در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و گفته می‌شود امام رضا (ع) به مشهدی‌ها کمک می‌کند، گفت: امام رضا (ع) برای همه است و به همه کمک می‌کند. خوشحالم که بعد از چند سال می‌خواهم به زیارت امام رضا (ع) بروم و امیدوارم بتوانم چیزی که در دلم است را از او بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.