مدافع رئال مادرید معتقد است پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل بایرن‌مونیخ در دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راضی‌کننده بوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، سرخیو راموس پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل بایرن‌مونیخ که با نتیجه یک بر صفر به سود این تیم در سانتیاگوبرنابئو به پایان رسید، اظهار داشت: در تمام مسابقه سخت تلاش کردیم. بازی بسیار سختی بود؛ آنها دوست دارند ریتم بازی را تنظیم کنند و کنترل مسابقه را در دست بگیرند. از لحاظ  دفاعی عالی کار کردیم. فشار آوردیم و سعی کردیم توپ را به دست آوریم؛ هرچند کنترل بازی در دست ما نبود. نتیجه یک بر صفر راضی کننده است و برای رفتن به مونیخ نتیجه خوبی است.

وی ادامه داد: توپ را به آنها تقدیم نکردیم. آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای با توانایی‌های بالا دارند و دوست دارند به بازی مسلط باشند. می‌دانستیم در ضدحملات چطور بازی کنیم. از نتیجه راضی هستم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که باعث شدند احساس در خانه بودن را واقعا حس کنیم. پیروزی با حضور آنها بسیار آسان‌تر بود.

مدافع رئال مادرید خاطرنشان کرد: جو برنابئو فوق‌العاده بود. این جو در ۱۰ سال حضورم در این تیم فراموش نشدنی است. ورود به زمین یک جور دیگر بود. از عشق و حمایتی که هواداران نثار ما کردند، تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: کاسیاس قبلا هم از این واکنش‌ها داشت. اگر تیم چیزی داشته باشد، آن هم حضور دو دروازه‌بان قدرتمند است.  مشخص است که اگر بخواهیم به بایرن‌مونیخ صدمه بزنیم، باید در دور برگشت آنها را شکست دهیم زیرا پیروزی یک بر صفر تعیین‌کننده نیست. باید رکوردهایی که در آلمان داریم را بشکنیم. تیم، بازیکنان، تواضع و امید داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.