علی پروین و پیچ و خم های فوتبال چمهوری اسلامی !

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
پروین اگر چه دارای تحصیلات قابل توجه نیست ، اما می توان گفت که علی اقا از دانشگاه اجتماع دارای بالاترین تجربه است و با هوش ذاتی اش شناخت فراوانی از پیچ وخم های جامعه و هزار توی فوتبال دارد.
پروین در طول دوران جمهوری اسلامی لحظه ای از فوتبال در این رژیم جدا نبوده و در همه حال یکی از مطرح ترین نام ها به شمار می رفته و سوای یکی دو مورد تنبیه های پنهانی ، جمهوری اسلامی پروین را یکی از خودیها می دانسته است.
با همه اینها اما بساط فوتبال به اصطلاح حرفه ای در رژِم مذهبی تا انجا دچار فساد و الودگی گشته و در همین ده - پانزده سال گذشته افراد امنتیتی و حکومتی به قدری در این فوتبال حضور پیدا کرده اند که پروین هم دیگر به زبان بی زبانی در هر فرصت مناسب می خواهد بگوید که از این بساط بدور شده است .
هنگامی که پروین که به واقع یکی از بند بازهای پر هنر در فوتبال جمهوری اسلامی بوده است و دیگر توانی برای استمرار حضور در فوتبال جمهوری اسلامی ندارد ، باید قبول کرد که نسل دیگری وارد فوتبال رژیم شده که پروین را نیز از صحنه بیرون رانده و همین بازنشستگی اجباری برای سلطان به معنای ان است که نسل پروین به تاریخ پیوسته است .
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )