سورپرایز شگفت‌انگیز دیوید بکام

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
دیوید بکام بار دیگر خبرساز شد. ماجرا اینبار به حضور وی در یک شوی تلویزیونی مربوط می شود.

شوی تلویزیونی "چه کسی در می زند" در نخستین اپیزود شبانه خود در کالیفرنیا یک سورپرایز ویژه داشت. این برنامه که توسط رایان سیکریست مجری مشهور آمریکایی اجرا می شود در نخستین اپیزود خود به سراغ دیوید بکام رفت تا از این اسطوره ۴۰ ساله فوتبال انگلیس در یک برنامه خیریه استفاده کند. این برنامه به چه صورت بود؟! خیلی ساده.

بکام به در خانه یک خانواده کالیفرنیایی رفت، در زد و هنگامی که صاحبخانه از او می پرسد چه کسی پشت است می گوید من دیوید بکام هستم و یک چک ۱۰۰ هزار دلاری برای شما آوردم. تمامی این صحنه ها به صورت زنده از تلویزیون پخش می شد. این خانواده تنگدست کالیفرنیایی نمی دانستند بابت دیدن دیوید بکام در آستانه در خانه شان شگفت زده شوند و یا بابت چک ۱۰۰ هزار دلاری که زندگی آنها را زیر و خواهد کرد. پدر این خانواده با وجود اینکه تحصیلات بالایی دارد اما برای تامین هزینه های خانواده مجبور بود در شهر دیگری به کارگری مشغول باشد. به گزارش دیلی میل، اعضای این خانواده از دو سورپرایز همزمان به شدت ذوق زده شده بودند و اشک می ریختند.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۱ )