فرهاد؛ قلبِ تپنده همیشه آبی‌

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
وقتی رقابت حساس دوشنبه شب بین فرهاد مجیدی و کریمی به برتری بیست درصدی جادوگر انجامید عادل فردوسی پور آماج حملات جدیدی از سوی هواداران استقلال در فضای مجازی قرار گرفت. برخی اعتقاد داشتند از آنجا که عادل از برخی رفتارهای مجیدی خوشش نمی آید و بعد از حضور مجیدی در برنامه اش و اعتراف گیری فرهاد از زیر زبانش در دلش مانده است هدف اصلی اش از شروع و طراحی این نوع نظرسنجی این بوده که آشکارا ثابت کند که کریمی خیلی بیشتر از فرهاد محبوب است. آنها معتقدند که چه بسا عادل در آرا دست برده باشد که قطعا چنین نیست. انتقاد گروهی دیگر البته منطقی تر است. آنها بر این باورند که رای گیری باید بین دو گزینه انجام میشد و اینجور گروه بندی عادل و ورود عزیزی به این مسابقه در راستای هدف واقعی او قرار گرفته. اینکه آرای مجیدی شکسته شود. چرا که خداداد عزیزی این روزها پشت قلعه نویی در آمده است و یکی از معدود دوستان وطنی قلعه نویی در اپوزیسیون حمله به برانکوست.
اینها از عادل سوال کرده اند که چرا وقتی دل هواداران از کریمی چرکین بود. از بعد معرفی او به عنوان ام الفساد تیم گرفته تا ماجرای تمرد او از حضور دردیدارهای خارج از خانه و کارتهای مشکوک، تا آن پنالتی دادن مشکوک در آخرین دقایق بازی حساس فولاد تراکتورسازی در حالی که تیم دایی رقابت میلیمتری با فولاد، قهرمان نهایی فصل گذشته داشت. و ماجرای مصاحبه های پیاپی او علیه مدیرعامل و دایی و … . چرا این نظرسنجی حالا باید برگزار شود که رتبه پرسپولیس درانتهای جدول و اختلاف ۱۴ امتیازی این تیم با استقلال نوعی دلزدگی از تیم بی ستاره فعلی و بازیکنانش ایجاد کرده است و خیلی ها که تا دیروز بین گزینه رویانیان و کریمی ، سردار محبوب ما را انتخاب و شعار می دادند حالا دلشان هوای کریمی را کرده است ؟! و معنای این جمله فردوسی پور در توضیح نظرسنجی که نفر اول محبوبترین است و نفر دوم لزوما دومین مرد محبوب مردم نیست، چه می تواند باشد؟ خب چرا در یک نظرسنجی گروهی امثال دایی و فرهاد و کریمی و مهدوی کیا و خداداد و منصوریان را یکجا مورد سوال از مردم قرار نداده است؟
البته فرهاد مجیدی در واکنش به این انتخابات خیلی زیرکانه در صفحه اجتماعی خود موضوعی را غیر مستقیم مورد اشاره قرار داده است. اینکه آرای ا اوریژینال آبی است یعنی فقط استقلالی ها به او رای داده اند. در واقع از بین کل آرا سی و سه درصدش از سوی استقلالی هاست. این بدان معناست که علی کریمی از هواداران تیمهایی چون تراکتورسازی هم رای گرفته است . او به همین دلیل اعلام کرده است که قلب ۳۳ درصد مردم آبی است!
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )