Brazil vs Chile ۱-۰ All Goals Full Match Friendly ۲۰۱۵

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
شکست دوباره شیلی برابر برزیل

دیدار تیم های برزیل و شیلی در ورزشگاه امیریتس لندن با نتیجه ۱-۰ به سود برزیل خاتمه یافت.
شکست دوباره شیلی برابر برزیل
به گزارش "ورزش سه"، شیلی پس از شکست ۲-۰ مقابل ایران و برزیل پس از برتری درخشان ۳-۱ در زمین فرانسه، به این بازی رسیده بودند. این بازی برای شیلی که میزبان کوپا امریکای ۲۰۱۵ خواهد بود، به نوعی جنبه انتقامی نیز داشت.
آنها در جام جهانی با وجود ارائه یک بازی برتر، در ضربات پنالتی مغلوب برزیل شدند در حالیکه در واپسین ثانیه های بازی، شوت سهمگین پینیار، پس از برخورد به تیرک افقی وارد دروزاه شده بود اما داور این صحنه را گل تشخیص نداد.

سمپائولی برای این دیدار از ترکیب اصلی خود برخلاف دیدار مقابل ایران از همان ابتدا استفاده کرده و دونگا نیز در این بازی به نسبت دیدار مقابل فرانسه، از مارسلو بجای فلیپه لوئیس استفاده کرده بود. در نیمه اول، دیدار کاملا متعادلی را شاهد بودیم و شیلی با اتکا به حرکات ویدال در میانه زمین و سانچس در نوک حمله، خطرات نصفه و نیمه ای روی دروازه برزیل ایجاد کرد.
مهمترین خطر برزیل نیز در دقیقه ۳۶ دیدار حاصل شد. سانتر مارسلو در گوشه محوطه جریمه به داگلاس کاستا رسید اما این بازیکن در بهترین شرایط ممکن توپ را به بالای دروزاه زد. نیمه اول در نهایت با نتیجه بدون گل به اتمام رسید.

نیمه دوم نیز با همان شرایط نیمه اول شروع شد و ادامه یافت. بازی اکثرا در میانه زمین در جریان بود و البته برزیلی ها میل بیشتری برای حمله کردن از خود نشان می دادند. حرکات خوب نیمار و کاستا در فاز تهاجمی در چندین نوبت مدافعان شیلی را با مشکل مواجه ساخت؛ ضمن اینکه شیلی نیز در دو صحنه روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه که توسط الکسیس نواخته شدند، می توانست به گل دست یابد.

بازی متعادل دنبال می شد تا اینکه برزیل در دقیقه ۷۱ به گل دست یافت. پاس عالی عمقی دانیلو به فیرمینیو رسید و این بازیکن در مصافی تک به تک با براوو، این دروازه بان را جا گذاشت و به راحتی توپ را وارد دروازه شیلی کرد. روبرتو فیرمینیو در نیمه دوم وارد زمین شده بود و در حال حاضر برای هافنهایم آلمان بازی می کند.

شیلی در ۱۸ دقیقه پایانی بر فشار حملات خود افزود اما دفاع هوشمندانه برزیل اجازه دستیابی شیلی به گل تساوی را نداد تا انتقامگیری شیلی از برزیل نافرجام باقی بماند. این دومین باخت متوالی شیلی در بازی های دوستانه بود؛ در حالیکه برزیل پس از جام جهانی کابوس وارش، روی دور برد در بازی های دوستانه قرار دارد.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.