سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد که با وجود بهبودی ستاره پرتغالی تیمش از بیماری کرونا او در هفته ششم سری A به میدان نخواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد که با وجود بهبودی ستاره پرتغالی تیمش از بیماری کرونا او در هفته ششم سری A به میدان نخواهد رفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبر پیش از بازی فردا (یکشنبه) این تیم مقابل اسپتزیا در هفته ششم سری A اعلام کرد که کریستیانو رونالدو برای این بازی در ترکیب اصلی بانوی پیر قرار نخواهد گرفت.

شب گذشته اعلام شد که تست کرونای رونالدو منفی شده است و او می‌تواند به تمرینات تیمش برگردد. با این حال ظاهراً پیرلو برنامه‌ای برای استفاده از ستاره پرتغالی در ترکیب اصلی تیمش در بازی فردا شب ندارد. پیرلو در این خصوص به خبرنگاران گفت: رونالدو احتمالاً در ترکیب اصلی نخواهد بود اما همین که همراه‌‌مان باشد هم خوب و مهم است. او در مدت قرنطینه در خانه‌اش تمرین کرد اما خب باز هم تمرین کردن در خانه با تمرین در زمین فوتبال فرق دارد.

پیرلو درباره وضعیت سایر بازیکنانش هم گفت: متأسفانه ماتیس دلیخت باید چند هفته دیگر هم صبر کند چون او بعد از عمل جراحی‌اش با یک متخصص مشورت کرد و او توصیه کرده که کمی دیگر صبر کند. همه چیز دارد خوب پیش می‌رود و او با ما تمرین می‌کند اما هنوز هم احتیاج دارد که آمادگی‌اش را افزایش دهد. لئوناردو بونوچی بازی خواهد کرد. او روز گذشته به صورت انفرادی تمرین کرد اما حالش خوب است. جورجو کیه‌لینی اما هنوز آماده نیست و در تورین می‌ماند.

پیرلو درباره نتایج نه چندا دلچسب اخیر تیمش که دو تساوی متوالی در سری A و یک شکست خانگی در لیگ قهرمانان داشته است هم عنوان کرد: ما باید میان بازیکنانی که مدت زیادی است کنار هم بازی نکرده‌اند هماهنگی مناسبی ایجاد کنیم و داریم روی این موضوع کار می‌کنیم. با این حال باید هجومی‌تر باشیم و درک کنیم که وقتی توپ را از دست می‌دهیم باید فوراً آن را پس بگیریم. از زمانی که من سرمربی یوونتوس شده‌ام، ما تمام بازیکنان‌مان به صورت همزمان در تمرینات در اختیار نداشته‌ایم. ما هم از نتایج‌مان راضی نیستیم اما از رویکرد بازیکنان و تعهد کاری‌شان راضی‌ام. این فشار کاری هم مرا غافلگیر نکرده است چون از ۲۰ پیش به عنوان بازیکن کار زیر فشار را تجربه کرده‌ام، به آن عادت دارم و علاقه‌ای به آنچه مردم می‌گویند هم ندارم.

سرمربی یوونتوس درباره وضعیت پائولو دیبالا و بازی نه چندان دلچسب او مقابل بارسلونا و قبل از آن هم اظهار داشت: مسئله او فقط ناآمادگی فیزیکی است. من همیشه گفته‌ام که دیبالا هنوز صد درصد آماده نیست پس ممکن است که او بلافاصله پس از بازگشت بازی خوبی انجام دهد اما بعد از آن دوباره دچار افت می‌شود. او به زمان نیاز دارد که تمرین کند و آمادگی جسمانی‌اش را پیدا کند. به شما اطمینان می‌دهد که وقتی او به زمین بازی می‌رود، ذهنش درگیر موضوع تمدید قرارداد نیست.

تیم فوتبال یوونتوس فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران میهمان اسپتزیا خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.