فدارسیون فوتبال ایتالیا مقررات جدیدی را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا میان بازیکنان و دیگر دست‌اندرکاران فوتبال این کشور وضع کرد.

فدارسیون فوتبال ایتالیا مقررات جدیدی را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا میان بازیکنان و دیگر دست‌اندرکاران فوتبال این کشور وضع کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال ایتالیا پروتکل‌های بهداشتی مربوط به شیوع ویروس کرونا را تغییر داد که در آن فواصل زمانی میان تست‌ها کمتر می‌شود و مدت زمان قرنطینه بازیکنان مبتلا هم کوتاه‌تر می‌شود.

این تغییرات در سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام و در آن هدف از اعمال آنها آسان‌تر شدن کار تیم‌ها برای به پایان رساندن لیگ‌ها است.

مطابق اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا هم تیم‌ها امکان انجام فوری تست کرونا را خواهند داشت که نتیجه آنها ۴۸ ساعت قبل از بازی‌ها اعلام خواهد شد اما امکان انجام تست‌های فوری در روز بازی‌ها در صورتی که در یک تیم مواردی از ابتلا گزارش شده باشد هم وجود دارد.

یکی دیگر از تغییرات صورت گرفته در پروتکل بهداشتی فوتبال ایتالیا، به این شرح است که بازیکنان و مربیان و سایر اعضای تیمی که در آنها فردی به کرونا مبتلا شده دیگر لازم نیست که ۱۴ روز در قرنطینه بمانند. این مدت برای آن دسته از افرادی که علائم دارند به ۱۰ روز و برای افراد بدون علامت به سه روز به شرط داشتن تست منفی کاهش پیدا کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.