مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما از اینکه پول برانکو داده شد خوشحالیم، چون او هم زحمت کشیده بود اما نباید این بهانه‌ای باشد برای عدم پرداخت پول بازیکنان.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما از اینکه پول برانکو داده شد خوشحالیم، چون او هم زحمت کشیده بود اما نباید این بهانه‌ای باشد برای عدم پرداخت پول بازیکنان. حمید مطهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس و انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه اظهار داشت: ابتدا به عنوان مربی تیم به آقای سمیعی و شکوری خوش آمد می‌گویم و امیدوارم در کارشان موفق باشند. شکوری خودش فوتبالی و تحصیلکرده است و من سابقه کار با او را دارم، به آقای سمیعی بابت این انتخاب تبریک می‌گویم و امیدوارم شکوری رابط خوبی بین بازیکنان، مربیان و کادرفنی با مدیریت باشگاه باشد.

وی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس نیز توضیح داد: تیم شرایط فنی خودش را دنبال می‌کند اما متأسفانه سرپرست قبلی باشگاه (رسول‌پناه) خیلی بد عمل کرد و باعث شد که حواشی کنار تیم باشد. نمی‌خواهم خیلی وارد جزئیات شوم، واقعا او خیلی به تیم از لحاظ روانی ضربه زد ولی ما از لحاظ فنی کار خودمان را می‌کنیم. دو بازی تدارکاتی انجام دادیم و امروز هم بازی سوم را با گل گهر برگزار می‌کنیم. در حال حاضر خودمان را برای شروع لیگ آماده می‌کنیم تا بازی خوبی در هفته اول انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحبت‌های مهدی رسول‌پناه و اتهاماتی که او درباره کادرفنی تیم پرسپولیس مطرح کرده بود، گفت: مردم بهترین قاضی هستند و می‌توانند بگویند در این مورد چه کسی اشتباه کرده است. جای صحبت درباره مشکلاتی که در یک خانواده پیش می‌آید، کف خیابان نیست. آن هم صحبت‌های غیرواقعی و خلاف واقعیت.

مطهری در مورد اینکه «با توجه به جدایی شجاع خلیل‌زاده آیا پرسپولیس بازیکن جدیدی را به خدمت خواهد گرفت یا خیر؟» گفت: ما هفت سهمیه لیگ برتری‌مان را گرفتیم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رقم می‌خورد. درست است که شجاع خلیل‌زاده بازیکن خیلی خوبی بود اماهمه بازیکنان ما ارزشمند هستند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و راه‌مان را ادامه می‌دهیم. اولویت ما کار تیمی بوده و هر کسی در این قالب قرار می گیرد باید در اختیار کادرفنی باشد. تا الان هم همه بازیکنان خودشان را با شرایط وقف دادند و حاصل این کار گروهی هم رسیدن به فینال آسیا بوده است.

وی در مورد غیبت وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر در فینال آسیا و نگرانی هواداران از این موضوع عنوان کرد: ما مربیان همیشه با این چالش‌ها مواجه هستیم و این اتفاقات اجتناب‌ناپذیر است. نمی‌توانیم زانوی غم بغل بگیریم. باید تلاش بیشتری کنیم و از لحاظ ذهنی تیم را آماده کنیم. بچه‌های ما همیشه ذهن برنده داشتند و ان شاءالله در فینال آسیا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مربی پرسپولیس ادامه داد: بارها نشان دادیم که کار بزرگ کردیم. شاید با اتفاقاتی که قبل از بازی با النصر افتاد خیلی‌ها نا امید شدند اما ما راه‌مان را ادامه دادیم. همه موفقیت‌ها حاصل تلاش کادرفنی و بازیکنان بوده است و امیدوارم در فینال هم موفق باشیم تا قبل از هر چیزی دل هواداران را شاد کنیم. ما همیشه به خاطر هواداران بازی کردیم و قبل از هر چیزی آن‌ها برای ما مهم بودند. شما دیدید با برد النصر چقدر مردم شادی کردند. این خیلی ارزشمند بود و کسی نمی تواند با میلیاردها تومان هم این شادی را به جامعه بیاورد و ما بازهم برای هواداران تلاش خواهیم کرد.

مطهری در مورد مشکلات مالی این تیم نیز تصریح کرد: در مورد مسائل مالی باید بگویم که هنوز قراردادهای خودمان و بازیکنان تسویه نشده است. خیلی از آپشن‌ها مانده و تکلیف قراردادهای فصل جدید هم مشخص نیست. بازیکنان جدید بدون ریالی دریافتی با قلب‌شان برای تیم کار می‌کنند، حتی بچه‌های قدیم هم همین مشکل را دارند و هنوز با آن‌ها تسویه نشده است. ما از اینکه پول برانکو داده شد خوشحالیم، چون او هم زحمت کشیده بود، ولی نباید این بهانه‌ای باشد برای عدم پرداخت پول بازیکنان. متأسفانه مدیر قبلی فقط می‌گفت پول برانکو، این نباید از خودگذشتگی و تلاش بازیکنان ما کم کند و آن‌ها هم حق‌شان است به مطالبات‌شان برسند.

وی در مورد اینکه با صحبت‌های رسول‌پناه علیه برخی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس به نظر می‌رسید همدلی موجود در بین اعضای تیم و باشگاه از بین رفته بود، یادآور شد: یکی از آیتم‌ها همدلی است که همچنان بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد. ما همیشه یک گروه متحد و همدل هستیم، آن آقایان قبلی (رسول‌پناه) اگر جدا از تیم بودند را کاری نداریم اما کادر فنی و بازیکنان همچنان یکدل و مصمم و قوی کار می‌کنیم. خیلی از بچه‌ها، مربیان و حتی خود من پیشنهادات خیلی خوبی داشتیم و اگر همدلی و عشق به پرسپولیس نبود ما هم می‌رفتیم، ولی ما ایستادیم و با وجود اینکه دریافتی‌های‌مان کامل نشده، با جان و دل کار کردیم و این را در عمل هم ثابت کردیم. مدیر قبلی اگر با ما همدل نبود دیگر مشکل خودش است، وگرنه ما گروه متحدی داریم و مشکلی نیست، ضمن اینکه یکی از آیتم‌های تیم ما همدلی بود، پرسپولیس در مسائل فیزیکی و فنی هم بسیار خوب کار کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.