معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس می‌گوید تا فینال آسیا پرسپولیسی‌ها باید با همدلی آرامش را به تیم برگردانند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: خیلی خوشحالم که در جمع خانواده بزرگ پرسپولیس حضور دارم و امیدوارم که بتوانیم با همدلی، اتحاد و همبستگی موفقیت‌های بزرگی را برای باشگاه رقم بزنیم. این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه در وهله اول هواداران و کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان بسیار خوب که چهار دوره پشت سر هم قهرمان می‌شوند، با همدیگر همدل باشند تا ان‌شاءالله بتوانیم این اتفاق خوب را رقم بزنیم. این اتفاق به امید خدا می‌افتد. ما کمتر از ۵۰ روز تا فینال آسیا فاصله داریم. امیدوارم که همه کمک کنند و همدل شوند تا در این مدت کم آرامش را به تیم برگردانیم.

او ادامه داد:‌ اینکه تیم آرامش داشته باشد مهم‌ترین مساله است چون تیم ما از نظر فنی توانایی‌های بسیار بالایی دارد. هر تیمی در آسیا آرزو دارد که این بازیکنان، کادر فنی و هواداران را داشته باشد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم آرامش داشته باشد.

شکوری در پاسخ به این پرسش که آیا با کادر فنی درباره مشکلات باشگاه صحبت کرده است یا خیر هم گفت: از روزی که این مسئولیت به من و آقای سمیعی داده شده است ما شروع به رصد مشکلات کردیم. من از روز اول تقریبا با مشکلات آشنا بودم. ان‌شاءالله در چند روز آینده بتوانیم بیشتر مشکلات را رصد کنیم و کادر مدیریتی از همین دیروز کار را با همکاری کادر فنی شروع کرده است. امیدواریم که بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم. این قطعا شدنی است چون ما پشتوانه هواداری ۴۰ میلیونی داریم که می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص نامه فسخ قرارداد رادوشوویچ هم توضیح داد: اول باید قراردادها را ببینیم. ما قطعا با هیچ یک از نفرات تیم‌مان به مشکل نخواهیم خورد. ما خودمان بازیکن بودیم و مشکلات بازیکنان را به خوبی می‌دانیم. ما سعی کردیم با رادوشوویچ هم صحبت کنیم. فکر می‌کنم مشکل بزرگی هم وجود ندارد. باید بررسی کنیم تا ببینیم درخواستش چیست و چه مطالباتی دارد تا در اولین فرصت انجام بدهیم.

شکوری درباره اینکه چند دستگی بین پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به وجود آمده هم بیان کرد: فکر می‌کنم چند دستگی وجود ندارد. همه پیشکسوتان باشگاه که زمانی افتخار آفرینی کردند قطعا قلب و دلشان با این تیم است. اگر هم صحبتی می‌کنند هدف‌شان کمک به تیم است. من همه را به همدلی دعوت می‌کنم. این یک زمان طلایی برای ماست. این همدلی خواسته هواداران است. همه باید کمک کنیم تا تیم در آرامش باشد. هر کسی هر کاری از دستش برمی‌آید انجام دهد تا ان‌شاءالله بازیکنان و کادر فنی فقط روی بازی تمرکز کنند.

او درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و برنامه باشگاه برای تقویت تیم هم توضیح داد: مسائل فنی به عهده کادر فنی است و آقای گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد. باید فضا را رصد کنیم. امروز مستقر شویم تا ببینیم چه می‌شود.

شکوری درباره وضعیت محمد انصاری هم گفت: بحث فنی با کادر فنی است و هر چیزی که تشخیص دهد همان اتفاق رخ می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.