مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس برای حضور در هیئت مدیره این باشگاه اعلام آمادگی کرد.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس برای حضور در هیئت مدیره این باشگاه اعلام آمادگی کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جعفر سمیعی در نخستین روز کاری‌اش در باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه‌هایم را در چند روز گذشته اعلام کردم. قهرمانی پرسپولیس در آسیا به دست نمی‌آید مگر اینکه کادر فنی، کادر مدیریتی، هواداران و پیشکسوتان دست به دست هم بدهیم و ان‌شالله ۲۹ آذر یک جشن ملی را برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه آیا با کادرفنی تاکنون صحبت کرده است یا خیر؟ گفت: هنوز با کادر فنی صحبتی نکرده‌ایم اما قطعا کادر فنی زحمت کشیده و با تمام کمبودها تیم را قهرمان لیگ کرده، به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و قطعا حمایت خواهد شد. از ظرفیت‌های کادر فنی و بازیکنان با غیرت پرسپولیس استفاده خواهد شد. در مورد اهداف باشگاه نیز، هدف دوم ما این است که با تشکیل کمیته اقتصادی موانع و مشکلات مالی را برطرف کنیم و روند خصوصی‌سازی نیز تسریع و زودتر وارد بورس شود.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در مورد بدهی‌های این باشگاه نیز عنوان کرد: در مورد بدهی‌ها صحبت نکنیم و اجازه دهید ما دقیق بررسی کنیم و بعد آن را بگوییم.

سمیعی در مورد انتقاداتی که از او می‌شود و طلب برخی بازیکنان از جمله رادوشوویچ نیز عنوان کرد: ما تمام سعی‌مان را خواهیم کرد تا موفق شویم. در مورد طلب بازیکنان هم در آینده صحبت خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا در پست معاونان باشگاه پرسپولیس تغییراتی را ایجاد خواهد کرد یا خیر؟ گفت: خیر فعلا در این زمینه تغییری نداریم.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا از سمت خود در حراست وزارت ورزش استعفا داده است یا خیر و اینکه ابراهیم شکوری چه سمتی در باشگاه خواهد داشت، عنوان کرد: طبیعتا طبق قانون من نمی‌توانم دیگر در سمت حراست وزارت وزارت ورزش فعالیت کنم. آقای شکوری هم به عنوان معاون اجرایی باشگاه قطعا می‌تواند کمک بزرگی به من و باشگاه کند و حتما از ظرفیت‌های او استفاده خواهیم کرد.

سمیعی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس همچنان با کارگزار خود ادامه همکاری خواهد داد یا خیر؟ بیان کرد: بله صد درصد. باشگاه با کارگزار قرارداد دارد و با تمام قوت از کارگزار حمایت خواهیم کرد و ان‌شاءالله کارگزار نیز از باشگاه حمایت خواهد کرد تا روزهای خوبی داشته باشیم.

وی درباره حضور احتمالی‌اش در هیئت مدیره باشگاه نیز توضیح داد: این موضوع بستگی به تشخیص دوستان دارد و اگر مفید باشیم، قطعا استفاده خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.