مسائلی که در کادر پزشکی و کادر فنی به وجود آمده است، باعث شده استقلال خود را در آستانه چالش‌ها و مشکلات جدیدی ببیند.

به گزارش ایسنا، هنوز چند روز از خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال مبنی بر پرداخت مطالبات شفر، جپارف و باشگاه پاختاکور نگذشت که مشکلی جدید دست و پای استقلال را بند کرده است.

دیروز (جمعه) اعضای کادر پزشکی استقلال بعد از بازی با چوکای تالش به طور کامل جدایی خود را از جمع آبی‌پوشان اعلام کردند و خود را به امین نوروزی و کاوه ستوده رساندند. کادر پزشکی معتقد است که کادر فنی و کادر مدیریت باید برخورد جدی‌تری با خاطیان فرودگاه قطر انجام می‌داد اما چنین مساله‌ای رخ نداده و باعث شده است که کادر پزشکی قید حضور در استقلال را بزند. امروز (شنبه) قرار است جلسه‌ای میان کادر مدیریت با ستوده و نوروزی برگزار شود.

مساله‌ بعدی ثبت قرارداد کادر فنی است. تا اینجای کار، علی شیخ الاسلامی و سیروس دین‌محمدی به خاطر مشکلاتی که در قراردشان با استقلال وجود داشت، قید حضور در جمع آبی‌پوشان را زده‌اند. هنوز به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات قرارداد هیچ کسی ثبت نشده و این باعث شده حضور دیگر اعضای کادر فنی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

با توجه‌ به مشکلات پیش آمده استقلال، باید دید چه اتفاقاتی برای آبی‌پوشان خواهد افتاد. با اتفاقات پیش آمده احتمال می‌رود شاهد یک کادر پزشکی جدید در تیم استقلال باشیم و همچنین باید منتظر ماند و دید در کادر فنی چه تغییراتی اعمال می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.