رسانه‌های صهیونیستی امروز از توافق دو باشگاه العین امارات و مکابی برای انجام نخستین بازی دوستانه فوتبال بین دو طرف و به میزبانی ابوظبی خبر دادند که این خبر با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی همراه بوده است.

رسانه‌های صهیونیستی امروز از توافق دو باشگاه العین امارات و مکابی برای انجام نخستین بازی دوستانه فوتبال بین دو طرف و به میزبانی ابوظبی خبر دادند که این خبر با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی همراه بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاربران اماراتی برخلاف انتظار مسئولان باشگاه العین به توافق این باشگاه و مکابی برای انجام بازی دوستانه، واکنش‌های بسیار تندی در فضای مجازی نسبت به این خبر نشان داده‌اند.

عقیل یکی از کاربران اماراتی در این خصوص می‌نویسد: هر دو طرف این بازی یهودی هستند، تفاوتی ندارد کدام سمت پیروز می‌شود.

همچنین ابن خلف کاربر دیگری نوشته است: بعضی‌ها به خوبی باطن خودشان را نشان می‌دهند، انگار که نتانیاهوی درون دارند.

ابوترکی العابدی هم در خصوص این مسابقه نوشته است: در رگ‌های شما خون عرب جاری نیست، ننگ بر شما که خیانت کردید.

منیع آل سلطان کاربر دیگری است که در واکنش به این خبر می‌نویسد: اسرائیل بعد از ۷۵ سال سلاخی مردم فلسطین هر روز عادی‌سازی روابط با یکی از شما را جشن می‌گیرد و خوشحالید از این خیانت؟

محسن دیگر کاربر اماراتی است که با پرچم این کشور نظر خودش را نوشته و می‌گوید: لعنت بر شما عرب‌های صهیونیست که تن به عادی‌سازی رابطه با دشمن دادید.

یونس هم با اشاره به آیات قرآن کریم نوشته است: نمی‌فهمم شما را که از برگزاری این بازی خوشحالید، از اینکه مقابل دشمن اشغالگر به میدان می‌روید شادی می‌کنید؟‌

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.