ستاره دانمارکی تیم فوتبال اینتر با اظهارنظری جدید درباره وضعیت خود در این تیم، ریسک خارج شدن از برنامه‌های تاکتیکی سرمربی‌اش را به جان خرید.

ستاره دانمارکی تیم فوتبال اینتر با اظهارنظری جدید درباره وضعیت خود در این تیم، ریسک خارج شدن از برنامه‌های تاکتیکی سرمربی‌اش را به جان خرید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستین اریکسن در یک جلسه پرسش و پاسخ آنلاین با طرفدارانش که به همت سایت فدارسیون فوتبال دانمارک برگزار شد، اعتراف کرد که از نیمکت‌نشینی‌های پیاپی در اینتر خسته شده است.

اریکسن در پاسخ به سؤال یک هوادار که پرسید چرا در ترکیب اینتر حضور ندارد، گفت: «این سؤال را باید از سرمربی تیم بپرسید. به او زنگ بزنید و با او صحبت کنید، چون اوست که تصمیم می‌گیرد من در ترکیب باشم یا نه. در فوتبال همیشه فرار و نشیب هست و تعداد معدودی هستند که همیشه در اوج مانده‌اند. من با فکر نکردن به انتقادات بهتر از قبل شده‌ام، چون پذیرفته‌ام که هر کسی نظری دارد به خصوص الان که به ایتالیا آمده‌ام، جایی که هر کسی برای خودش صاحب‌نظر است. کاری که شما در چنین شرایطی باید انجام دهید این است که به اطرافیان‌تان اعتماد کنید و به حرف بقیه افراد گوش ندهید.

ستاره دانمارکی سابق تاتنهام در ادامه فاش کرد که ممکن است در تیم اودنسه دانمارک جایی که دوران حرفه‌ای بازی‌اش را آغاز کرد، بازنشسته شود.

وی افزود: من احتمال بازگشت به اودنسه را رد نمی‌کنم. ضمن اینکه ما در اودنسه یک خانه هم خریده‌ایم. بنابراین من فکر می‌کنم که خانه‌ام آنجا خواهد بود. اگر اودنسه بخواهد، حتی می‌توانم دوران بازی‌ام را در این تیم به پایان برسانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.