سخنگوی باشگاه استقلال گفت: منتظر دریافت تاییدیه پرداخت پول به وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت نظری درباره پرداخت مطالبات وینفرد شفر سرمربی پیشین باشگاه استقلال گفت: توانستیم در روزهای اخیر تمام مبلغی که باید به وینفرد شفر پرداخت کنیم را پرداخت کردیم. هنوز مبلغ کوچکی باقی مانده که منتظریم تاییدیه اش را بگیریم. تاکنون مبلغ ۵۹۲ هزار دلار به حساب شفر واریز شده ولی حدود ۵۰ هزار دلار به حسابش ننشسته است و امیدواریم زودتر تاییدش را بگیریم. به مبلغ پرونده شفر باید ۲۷ هزار دلار هم اضافه کنیم که جریمه فیفا است.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: مطالبات باشگاه پاختاکور کامل پرداخت شده است و تاییده اش را گرفتیم. تاییدیه پرداخت پول به سرور جباروف هم رسید. تا این لحظه بدهی‌های خارجی که رای دارد پرداخت شده است.

نظری درباره اینکه به نظر می‌رسد استقلال بازهم پرونده‌های دیگری در راه دارد، تصریح کرد: داستان فوتبال ایران همین است که مدیران وارث پرونده‌های «در راه» هستند. خوشحالیم از این پرونده‌های در راه هیچکدام به پنجره نقل و انتقالات فعلی استقلال آسیب نمی‌زند. اگر رای جدیدی صادر شود ممکن است به نقل و انتقالات نیم فصل آسیب بزند که برای آن هم مطمئن هستیم مشکلات را رفع می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال که میهمان تلفنی برنامه «ورزش و مردم» بود درباره جدایی سیروس دین محمدی و یک عضو دیگر از کادر فنی استقلال گفت: در مورد کادر فنی اختیار را به محمود فکری سپرده‌ایم. هر تصمیمی بگیرند همراهشان هستیم. هر اتفاقی را رقم بزنند پیگیری می‌کنیم چه تعداد اعضای کادر فنی کم و چه اضافه بشود. مطمئنیم با کادر فنی بسیار خوب بهترین خبرها را در طول فصل به هواداران خود خواهیم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.