سرمربی تیم فوتبال میلان پس از پیروزی قاطع تیمش در هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا از وجود یک دردسر شیرین برای خودش صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال میلان پس از پیروزی قاطع تیمش در هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا از وجود یک دردسر شیرین برای خودش صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان شب گذشته (پنجشنبه) برای دومین هفته متوالی در مسابقات فصل جدید لیگ اروپا به برتری رسید و در ورزشگاه سن‌سیرو میهمان خود اسپارتاپراگ جمهوری چک را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

استفانو پیولی سرمربی میلان پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تیم خودش می‌داند که باید در زمین بازی چه کار کند و چطور دست حریف را بخواند. ما از عملکرد خوبی که در بازی قبلی‌مان در لیگ مقابل رم داشتیم روحیه گرفته بودیم که البته در آن بازی هم می‌توانستیم بهتر شرایط را کنترل کنیم. امروز هم از فضاهایی که به ما داده شد بهترین بهره را بردیم. باید اعتراف کنم که هرچه می‌گذرد انتخاب ترکیب اصلی برایم سخت و سخت‌تر می‌شود، چون همه بازیکنانم دارند خوب بازی می‌کنند. عملکرد بازیکنان به چنین شکل یکپارچه و منسجمی و ذهنیت مناسبی که دارند مرا مجاب می‌کند که به آنها فرصت بازی بدهم. ما دنبال آن بودیم که یک تیم پرمهره و قوی داشته باشیم و الان کاملاً منطقی است که بخواهیم بیشترین استفاده ممکن را از این تیم داشته باشیم.

زلاتان ابراهیموویچ در پایان نیمه اول بازی که در دقیقه ۳۶ آن هم یک پنالتی از دست داد تعویض شد و جای خودش را به رافائل لئائو زننده گل دوم روسونری داد.

پیولی در این مورد هم اظهار داشت: ما قبل از بازی درباره انجام چنین تعویضی تصمیم گرفته بودیم. زلاتان یک قهرمان است و احتمالاً او می‌خواست که به بازی ادامه دهد، اما ما یکشنبه یک بازی بسیار سخت دیگر هم داریم پس کاملاً طبیعی است که بخواهیم فشار را میان بازیکنان‌مان تقسیم کنیم. ساندرو تونالی هم امشب یکی از بازیکنان بود که من در عملکردش پیشرفت دیدم. مشخص بود که مدتی طول خواهد کشید تا او در تیم جا بیفتد و این‌هم اجتناب‌ناپذیر بود، چون او در اردوی پیش‌فصل به ما ملحق شد. بنابراین من از شیوه تطبیق‌پذیری او با تیم بسیار راضی هستم.

پیولی در پایان گفت: ما میلان هستیم و می‌خواهیم جاه‌طلب باشیم، اما این تنها راهی است که ما می‌توانیم تیم‌هایی را که از ما قوی‌تر هستند، شکست دهیم. نمی‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم، پس اجازه دهید پای‌‌مان را جایی نگذاریم که امکان لغزش وجود دارد، چون در ادامه فصل لحظات سختی در انتظارمان خواهد بود.

میلان پس فردا (یکشنبه) در هفته ششم سری A میهمان اودینزه خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.