سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس پذیرفته است که با دریافت غرامتی قابل توجه قراردادش با بانوی پیر را فسخ کند.

سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس پذیرفته است که با دریافت غرامتی قابل توجه قراردادش با بانوی پیر را فسخ کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه توتو اسپورت و شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کردند که مائوریتزیو ساری سرمربی فصل گذشته یوونتوس که در پایان اولین و تنها فصل کاری‌اش در این تیم اخراج شد، با توافق دوجانبه حاضر به فسح قرارداد خود شده است.

ساری که دو سال دیگر با یووه قرارداد داشت پس از اخراجش از مذاکره با بیانکونری برای فسخ قرارداد خودداری کرد و به این ترتیب یوونتوس مجبور شد حقوق او را به صورت ماهانه پرداخت کند. ادامه این روند اما به منزله دور ماندن ساری از عرصه مربیگری بود و به همین دلیل او سرانجام حاضر شده با قبول درصدی از حقوق فصل سوم قراردادش این قرارداد را فسخ کند تا آزاد شود و در صورت دریافت پیشنهاد مربیگری تیم محبوبش فیورنتینا بتواند آن را قبول کند.

طبق گزارش نشریه توتواسپورت تورین، ساری شش میلیون یورویی که بابت فصل ۲۱-۲۰۲۰ طلب داشت را به صورت کامل از یوونتوس می‌گیرد، اما بابت فصل سوم تنها ۲.۵ میلیون یورو خواهد گرفت.

گفته می‌شود فیورنتینا مقصد احتمالی ساری خواهد بود، چرا که این تیم در حال حاضر با هدایت جوزپه یاکینی روزهای بدی را سپری می‌کند و به این ترتیب امکان اخراج وی در آینده‌ای نه چندان دور وجود دارد. ساری اگرچه متولد شهر ناپل است، اما در شهر فلورانس بزرگ شده و از کودکی در آنجا زندگی کرده است. به همین دلیل او علاقه خاصی به تیم این شهر یعنی فیورنتینا دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.