ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان به پیام اخیر ستاره پرتغالی یوونتوس در واکنش به مثبت شدن تست کرونای اخیرش واکنشی طعنه‌آمیز نشان داد.

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان به پیام اخیر ستاره پرتغالی یوونتوس در واکنش به مثبت شدن تست کرونای اخیرش واکنشی طعنه‌آمیز نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ پست اخیر کریستیانو رونالدو برای ابراز نارضایتی از مثبت شدن تست کرونایش و اعلام سلامت بودن وی واکنش زلاتان ابراهیموویچ را به همراه داشت.

رونالدو در صفحه شخصی‌اش با انتشار تصویری از خود اعلام کرد که حال وی کاملاً خوب است و نوشت: «تست PCR (کرونا) مزخرف است». او به سبب مثبت شدن تست کرونایش بازی چهارشنبه یوونتوس مقابل بارسلونا را از دست داد، دیداری که یووه آن را در خانه ۲ بر صفر باخت.

زلاتان با انتشار یک پست در صفحه شخصی‌‌اش در اینستاگرام نوشت: ویروس (کرونا) مرا به چالش کشید و من برنده شدم. شما اما زلاتان نیستید پس این ویروس را به چالش نکشید. از مغزتان استفاده کنید. به مقررات احترام بگذارید، فاصله را حفظ کنید و ماسک بزنید همیشه. ما برنده خواهیم شد!

ابراهیموویچ هفته گذشته پس از پایان دوره دو هفته‌ای قرنطینه‌اش به خاطر ابتلا به کرونا، به میادین برگشت و روند درخشش خود را از سر گرفت. او در تساوی ۳-۳ هفته جاری میلان مقابل رم در سری A دو گل نخست تیمش را زد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )