بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید این باشگاه نیاز به آرامش و دوری از حواشی دارد.

محسن خلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا حضور آقای سمیعی را تبریک می‌گویم. خوشحالم بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی پرسپولیس صاحب یک مدیرعامل شد. همیشه می‌گفتم که پرسپولیس نیاز به مدیرعامل دارد نه این که فردی به عنوان سرپرست باشگاه را اداره کند. امیدوارم آقای سمیعی در کار خودش موفق باشد.

وی افزود: با توجه به پستی که پیش از این آقای سمیعی داشته‌اند، فکر می‌کنم اشراف کامل بر امور فوتبال را دارد و می‌تواند مشکلات پرسپولیس را حل کند. امیدوارم زمان کافی به این مدیر داده شود و هواداران و پیشکسوتان حمایت کنند تا او بتواند برنامه‌های خود را پیاده کند. مسلما تمام مدیرانی که تا به حال آمدند، تلاش داشتند بهترین عملکرد را داشته باشند اما بنا بر هر دلیلی برکنار شدند. مهم این است هر فردی می‌آید منافع پرسپولیس را در نظر بگیرید.

او ادامه داد: امیدوارم مدیرعامل جدید صدای هواداران بشنود و خواسته آنها که همان شفافیت است را عملی کند. در مسائل مالی نیاز به شفافیت وجود دارد چون هنوز هواداران از ما سوال می‌کنند پاداش آسیایی چه شد و در کجا هزینه شد؟! البته پرونده‌های بین‌المللی هم باید حل شود که امیدوارم این موضوع هم پیگیری شود.

خلیلی درباره این که مدیرعامل جدید قصد تشکیل کمیته فنی با حضور پیشکسوتان را دارد، گفت: در تمام تیم‌های مدیریتی بزرگ نیاز به یک اتاق فکر وجود دارد. قبلاً اتاق‌های فکر تشکیل می‌شد اما کسی به حرف آنها گوش نمی‌کرد. اگر کمیته فنی قدرتمندی تشکیل شود، می‌توانند نقطه نظرات خود را به مدیران اعلام کنند. البته فراموش نکنید حرف اول و آخر را سرمربی تیم می‌زند و کمیته فنی نباید در کار سرمربی تیم دخالت کند. کمیته فنی می‌تواند درباره نحوه جذب بازیکنان و قرارداد آنها تصمیم گیری کند و به باشگاه کمک کند.

او همچنین درباره این که جعفر سمیعی قرار است در باشگاه پرسپولیس با فساد مبارزه کند، گفت: اگر از تیم و باشگاه به خوبی مراقبت شود و اجازه ندهند که افراد فاسد به تیم و باشگاه نزدیک شوند، قطعا فساد در پرسپولیس نابود می‌شود. کسی که هدفگذاری اینچنینی داشته باشد، قطعا به دنبال مبارزه با فساد خواهد بود.

خلیلی درباره حضور ابراهیم شکوری به عنوان معاون اجرایی باشگاه هم گفت: خوشحالم که یک مدیر جوان و تحصیل‌کرده کنار مدیرعامل حضور دارد. شکوری خوش‌اخلاق و حرفه‌ای است و با تجربه‌ای که دارد می‌تواند به باشگاه کمک کند.

او در پایان گفت: مهم‌ترین عاملی که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، کم شدن حواشی و تزریق آرامش به تیم است. پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و فقط نیاز به آرامش دارد. ان‌شاءالله با همین شخصیت قهرمانی، تیم در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )