عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که محمد نادری بازیکن جدید این تیم، پول رضایت‌نامه‌اش را خودش پرداخت خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که محمد نادری بازیکن جدید این تیم، پول رضایت‌نامه‌اش را خودش پرداخت خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی عبدیان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره اخبار مربوط به جدایی مهدی‌پور از استقلال گفت: جدایی مهدی پور را قویا تکذیب می‌کنم. باشگاه استقلال با نظر محمود فکری، مهدی پور را جذب کرده و تمام بازیکنان با نظر کادرفنی جذب یا تمدید می‌شوند و طبق آخرین صحبتی که من با آقای فکری داشتم، تمایل به حفظ مهدی‌پور داشتند.

وی افزود: انتشار چنین اخباری تنها به برهم خوردن تمرکز بازیکنان منجر می‌شود. قرارداد مهدی پور با استقلال سه ساله است. ما به او نیاز داریم و به هیچ وجه خبر منتشر شده صحت ندارد.

عبدیان درباره وضعیت رضایت‌نامه محمد نادری و شایعاتی پیرامون رقم رضایت نامه این بازیکن هم گفت: باشگاه کورتریک امروز رضایت نامه نادری را صادر کرد. در توافقی که با باشگاه کورتریک داشتیم، مقرر شد محمد نادری بازیکن با ارزش تیم فوتبال استقلال خودش مبلغ ۲۰۰ هزار دلار را در ۴ قسط به این باشگاه بلژیکی پرداخت کند.

عضو هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: ضمن تشکر از نادری بابت همدلی و البته گذشت فراوانش، متاسفانه باید بگویم که عده‌ای با نیت ضربه زدن به استقلال رقم‌های غیرواقعی منتشر و سعی کردند با شیطنت در این مورد، به خیال خودشان برای ما مشکل تراشی کنند ولی الحمدالله این اتفاقات نتوانست خللی بر همکاری باشگاه استقلال و نادری وارد کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.