وکیل برانکو ایوانکوویچ طی نامه‌ای به فیفا پرداخت کامل مطالباتش از پرسپولیس را تایید کرد و خواستار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شد.

وکیل برانکو ایوانکوویچ طی نامه‌ای به فیفا پرداخت کامل مطالباتش از پرسپولیس را تایید کرد و خواستار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، آن‌گونه که پیش از این اعلام شد، وکیل برانکو ایوانکوویچ با ارسال نامه به فیفا، دریافت تمام مطالبات خود از پرسپولیس را اعلام کرد.

در این نامه چنین آمده است: آقا-خانم محترم در ارتباط با پرداخت نهایی طلب و مکاتبه ارسالی از سوی باشگاه پرسپولیس به تاریخ ۲۸ اکتبر، به این وسیله تایید می‌نماییم که باشگاه پرسپولیس ایران، کلیه ارقام طلب آقای برانکو ایوانکوویچ را مطابق با رای صادره تک داور کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا به تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۰ پرداخت نمود.

به این ترتیب آقای برانکو ایوانکوویچ از امروز، هیچ‌گونه ادعای مالی، در خصوص موضوع حاضر نسبت به باشگاه پرسپولیس ندارد. پرداخت رقم کل در ۶۹ بخش و از تاریخ ۵ آگوست۲۰۲۰ تا ۲۹ اکتبر واریز گردید.

در این موقعیت مایل هستیم از فیفا برای حمایت حقوقی، تشکر نماییم. همچنین لازم است از سعی و تلاش بزرگ و اراده مدیرعامل باشگاه، آقای مهدی رسول‌پناه و کادر اداری نیز قدردانی کنیم که توانستند منابع مالی را تامین کنند.

به خصوص باید توجه داشت که با مشکلات داخلی و بین‌المللی مواجه بودند و به همین دلیل در مورد مهلت پرداخت، انعطاف نشان دادیم.

امیدواریم که به این ترتیب کمیته انضباطی فیفا با درک این شرایط، دیگر تحریمی علیه پرسپولیس اعمال ننماید.

دارو بوشیچ نماینده حقوقی برانکو ایوانکوویچ

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.