سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد بعد از برتری تیمش مقابل لایپزیگ از مهاجم انگلیسی‌اش و هافبک هلندی خود تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد بعد از برتری تیمش مقابل لایپزیگ از مهاجم انگلیسی‌اش و هافبک هلندی خود تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که مردانش شب گذشته (پنجشنبه) موفق شدند در دیداری خانگی با نتیجه ۵ بر صفر لایپزیگ را در هم بکوبند و با ۶ امتیاز حالا صدرنشین گروه H لیگ قهرمانان اروپا هستند، پس از این بازی در تمجید از مهاجم انگلیسی‌اش که با ورودش به میدان هت‌تریک کرد، گفت: رشفورد با ورودش به میدان عالی کرد و تأثیرگذار بود و این چیزی است که ما از بازیکنان ذخیره‌مان می‌خواهیم.

وی افزود: می‌دانستیم که باید در این بازی به برخی بازیکنان‌مان استراحت بدهیم، چون فصل بی‌وقفه‌ای در پیش داریم، از این‌رو می‌توانیم از تمامی بازیکنان‌مان استفاده کنیم. ما تیمی متحد داریم و چند بازیکن باکیفیت هم به ترکیب‌مان اضافه کردیم و وقتی تیم کیفیت بالاتر و چنین روحیه‌ای داشته باشد، شانس بهتری برای ارائه بازی بهتر دارید.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین درباره اولین حضور هافبک هلندی‌اش در ترکیب اصلی منچستریونایتد در یک بازی خانگی اظهار داشت: فن‌دبیک بازیکن و پسری شگفت‌انگیز است و شما هم می‌بینید که چه تلاشی در داخل و خارج از زمین می‌کند. شما دیدید که شکل دفاعی تیم با حضور دونی چطور بود. او در پستی که بود، زمین را به خوبی پوشش داد و حرکاتش بسیار هوشمندانه است.

سولسشایر همچنین درباره بازی بعدی تیمش که یکشنبه شب مقابل آرسنال خواهد بود، خاطرنشان کرد: ما به خاطر بازی یکشنبه چند تغییر در این دیدار در ترکیب‌مان ایجاد کردیم چون باید برای آن بازی آماده باشیم. ما در لیگ برتر یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها داریم، از این‌رو باید امتیازات را به دست آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.