ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید از انجام اولین بازی خود در این فصل ابراز خرسندی کرد و گفت که با وجود متوقف شدن تیمش در آلمان نتیجه مثبتی برای کهکشانی‌ها رقم خورده است.

ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید از انجام اولین بازی خود در این فصل ابراز خرسندی کرد و گفت که با وجود متوقف شدن تیمش در آلمان نتیجه مثبتی برای کهکشانی‌ها رقم خورده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادن ازار شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی خارج از خانه رئال مادرید مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و برای اولین بار در این فصل توانست بازی کند. پس از ورود ازار بر شدت حملات رئال مادرید اضافه شد و این تیم با دو گل دیرهنگام از شکست گریخت و بازی را ۲-۲ مساوی کرد.

ازار که از زمان پیوستن به رئال مادرید در ۲۲ بازی‌اش برای این تیم تنها یک گل زده است و در اکثر روزهای حضورش در مادرید درگیر مصدومیت بوده است، پس از انجام نخستین بازی‌اش برای قهرمان فصل گذشته لالیگا اظهار داشت: من اینجا هستم تا فوتبال بازی کنم. بنابراین بعد از دو سه ماه دوری از میادین خوشحالم که دوباره برگشته‌ام. الان هم فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم کاری که برای انجامش به اینجا آمدم. احساسی که داریم مانند گرفتن سه امتیاز است، هرچند که سه امتیاز نیست. ما شخصیت‌مان را نشان دادیم چون با وجود آنکه تا پنج دقیقه به پایان بازی ۲ بر صفر عقب بودیم توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و فکر می‌کنم که می‌توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم. من می‌توانستم یک گل دیگر بزنم، اما موقعیتم را از دست دادم. با این حال فکر می‌کنم که این تساوی حسی مانند یک پیروزی داشت.

ازار اعتراف کرد که شروع رئال مادرید در این فصل از لیگ قهرمانان جالب نبوده است، اما این تیم می‌تواند مانند فصل گذشته به مرحله حذفی صعود کند. ازار گفت: راستش را بخواهید شروع‌مان خوب نبوده است، اما سال گذشته ما بعد از دو بازی که در آنها هم فقط یک امتیاز گرفتیم، توانستیم صعود کنیم. از حالا به بعد چهار بازی دیگر داریم که اولین آنها مقابل اینتر است. بازی آسانی نخواهد بود، اما ما هم رئال مادرید هستیم و می‌خواهیم نشان دهیم که می‌توانیم صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.