مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با حمایت از سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، خواستار افزایش روحیه نقدپذیری مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شد.

علی محمدی درخصوص رای صادر شده از سوی کمیته اخلاق و محرومیت موقت سعید آذری از فعالیت‌های فوتبالی، اظهارکرد: بنده نیز از شنیدن این خبر متعجب شدم و واقعا بابت این برخوردها با چهره‌های ارزشمند فوتبال متاسف هستم. کارنامه و خدمات آقای آذری طی سالیان متمادی حضور در فوتبال کشور بر کسی پوشیده نیست و ما طی یک سال حضورشان در استان خوزستان شاهد زحمات دلسوزانه او در باشگاه فولاد هستیم.

وی در ادامه، افزود: قطعا اینگونه رفتارها پاسخ مناسبی به آقای آذری نیست که سال‌ها تلاش برای ورزش کشور را در کارنامه دارند. باید افسوس خورد که چرا و چگونه با افراد خبره و باتجربه‌ای که به درستی به عنوان سرمایه‌های ما در ورزش و مدیریت ورزشی کشور شناخته می‌شوند، برخورد می‌کنیم. کجای آموزه‌های دینی ما یا در کدام گوشه از دنیا از پیشکسوتانی که عمر و زندگی‌شان را صرف خدمت به جوانان کشور خود کرده‌اند، این چنین قدردانی می‌شود؟

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه فولادخوزستان، رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان در پایان خواستار تقویت روحیه نقدپذیری مدیران ارشد فوتبال شد و گفت: چرا فضا را به سمتی برده‌اید که اجازه نقد را از کنشگران اصلی حوزه ورزش گرفته‌اید؟ به راستی فوتبال ایران چه منفعتی از این فضای بسته خواهد داشت؟ من معتقدم که هرچه آقای آذری گفته تنها به دلیل دلسوزی‌اش برای فوتبال کشورمان بوده و واکنش چهره‌های اصیل فوتبال پس از رای عجیب کمیته اخلاق نیز، برترین دلیل بر حق بودن دیدگاه‌های او است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.