سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید بعد از برتری تیمش مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا از هافبک پرتغالی این تیم تمجید ویژه‌ای کرد.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید بعد از برتری تیمش مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا از هافبک پرتغالی این تیم تمجید ویژه‌ای کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در پی برتری ۳ بر ۲ شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل سالزبورگ اتریش در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: پیروزی در این بازی مقابل حریفی که می‌دانستیم قدرتمند است، خیلی اهمیت داشت. ما در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با قدرت بیشتر می‌توانستیم به گل‌های بیشتر برسیم، اما سپس ۲ بر یک در نتیجه عقب افتادیم. در ادامه کوریا، ژوائو فلیکس و ساویچ بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند و وقتی که در شرایط خیلی دشواری بودیم، به دروازه سالزبورگ حمله کردیم.

وی همچنین در تمجید از هافبک نفوذی پرتغالی‌اش اظهار داشت: نه تنها من، بلکه همه ما می‌خواهیم چنین ژوائویی را ببینیم. در بازی فلیکس نظم وجود داشت. او فوق‌العاده است. وقتی هم او همه آنچه که امروز به اجرا گذاشت یعنی تعهد، پویایی و سرعت را داشته باشد، به پیشرفتش ادامه خواهد داد. امیدواریم ما هم بتوانیم در این راه کمکش کنیم. با ژوائوی فوق‌العاده ما تیمی رقابت‌طلب‌تر هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.