چند بازیکن پرسپولیس برای ماندن در این باشگاه شروط مالی داشتند که مورد پذیرش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پس از چهار قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر، تمرینات پیش فصل خود برای حضور در بیستمین دوره این مسابقات را پشت سر می‌گذارد که چند بازیکن اصلی این تیم نظیر علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، علی علیپور و محمد نادری را در اختیار ندارد.

با این حال باشگاه پرسپولیس توانست حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، عیسی آل کثیر، علی شجاعی، میلاد سرلک و آرمان رمضانی را به عنوان هفت بازیکن جدید به خدمت بگیرد تا در کنار سایر بازیکنان این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش کنند.

پرسپولیس که به دلیل حاشیه‌های فراوان چند روز اخیر سرپرست پیشین خود با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم می‌کرد شجاع خلیل زاده را به دلیل تاخیر در افزایش رقم قرارداد فصل پیش رو از دست داد تا مهدی رسول پناه در ویدئوی جنجالی مخفیانه ای که از وی منتشر شد علیه او و حتی سایر اعضای تیم صحبت کند که انتشار همین صحبت‌ها استعفای او را به همراه داشت.

خلیل زاده در حالی با بهانه عدم افزایش رقم قرارداد خود پرسپولیس را ترک و به الریان قطر پیوست که باشگاه پرسپولیس نه تنها حاضر به تغییر مبلغ قرارداد دو میلیارد و دویست میلیون تومانی او شده بود بلکه سایر بازیکنان ناراضی این تیم همچون محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی و مهدی عبدی نیز شامل این موضوع شدند.

متمم قراردادی که آماده شده و منتظر امضای مدیرعامل جدید باشگاه است تا خیال معترضان راحت شده و بدون حرف و حدیث در تمرینات پیش فصل شرکت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.