اسطوره فوتبال آلمان می‌گوید نام منچستریونایتد نباید باعث ایجاد رعب و وحشت در بین بازیکنان لایپزیگ شود.

اسطوره فوتبال آلمان می‌گوید نام منچستریونایتد نباید باعث ایجاد رعب و وحشت در بین بازیکنان لایپزیگ شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوتار ماتئوس در آستانه دیدار فردا شب (چهارشنبه) لایپزیگ در خانه منچستریونایتد در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرماان اروپا، گفت: لایپزیگ، صدرنشین کنونی بوندس‌لیگا تیمش را بر اساس تیم موفق فصل گذشته ساخته است و حالا تیمی پخته‌تر و رشدیافته است. پس از جدایی پاتریک شیک و تیمو ورنر حالا بازیکنانی همچون یوسف پولسن و امیل فورزبرگ در حال تجربه چیزی شبیه به باد دوم هستند. لایپزیگ حالا بازی‌هایش را بدون انجام ریسک غیرضروری به پایان می‌رسد. آنها مقابل باشاک‌شهیر به برتری ۲ بر صفر رسیدند و در ادامه برتری ۲ بر یک مقابل هرتابرلین نشان می‌دهد آنها حالا تیمی پایدارتر دارند و خیلی هوشمندانه‌ کار می‌کنند.

وی افزود: تیمی که فصل گذشته تا مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کرده، نیاز نیست از دست منچستریونایتد قائم شود. مهم نیست که نام حریف چقدر بزرگ است، نام منچستریونایتد نباید باعث ایجاد رعب و وحشت در بین بازیکنان لایپزیگ شود. به خصوص پس از نگاه کردن به جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس نباید از منچستریونایتد ترسید چرا که آنها پس از انجام پنج بازی در رده پانزدهم جدول هستند. آنها تنها هفت امتیاز دارند، ۹ گل زده‌اند و ۱۲ گل هم دریافت کرده‌اند که این نتیجه خوبی در شروع فصل نیست.

اسطوره فوتبال آلمان تصریح کرد: با این شرایط لایپزیگ قطعاً می‌تواند مقابل منچستریونایتد به پیروزی برسد. بوروسیا مونشن‌گلادباخ هم می‌تواند مقابل رئال مادرید به برتری دست یابد، به شرطی که بتواند آن بازی شجاعانه ۳۰ دقیقه پایانی با اینتر را در این دیدار تکرار کند. رئال مادرید البته تیم خیلی باتجربه‌ای به خصوص در لیگ قهرمانان اروپاست و هرگز نباید دستکم گرفته شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.