پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مدیریت این باشگاه به خاطر ویژگی‌های شهرت، قدرت و مسائل مالی برای خیلی‌ها وسوسه انگیز است.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد مهدی رسول پناه در باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: رسول پناه کارهای خوبی در باشگاه انجام داد که شاید مهمترین آن‌ها پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ بود. اما باید بدانید مدیریت کردن در باشگاه پرسپولیس واقعا کار سختی است. از نظر من پرسپولیس یک تیم فقیر نیست. این تیم می‌تواند سالیانه ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد. از طرفی ما می‌شنویم که کارگزار می‌گوید مبلغی به حساب باشگاه ورایز کرده است و از طرف دیگر مبالغ دیگری هم به حساب باشگاه آمده اما کسی نمی‌داند این پول‌ها دقیقا کجا هزینه شده است.

وی درباره جدایی برخی بازیکنان نظیر محمد نادری و شجاع خلیل زاده هم گفت: آن طور که من می‌دانم نادری چندین بار به باشگاه رفته بود تا مشکلش را حل کند اما کاری برای او انجام نشد. خلیل‌زاده هم چندین بار به باشگاه رفته بود که به او بی اعتنایی کردند. وقتی تیمی به فینال لیگ فهرمانان آسیا می‌رسد بازیکنانش خواهان پیدا می‌کند در این شرایط باشگاه باید تلاش کند تا بازیکنانش را حفظ کند تا مشکلی برایش ایجاد نشود. مهمترین جنبه باشگاه پرسپولیس مدیریت آن است که باید درست انجام بشود تا تیم مسیر موفقیت خود را طی کند.

خان محمدی تصریح کرد: رسول پناه عملکرد خوبی در باشگاه داشت اما آخر کارش را خراب کرد او می‌توانست کارهای خیلی بهتری انجام بدهد تا باشگاه مسیر خودش را طی کند. نمی‌دانم آیا از جای خط گرفته بود که این گونه رفتار کند اما به هر حال آخر کارش برای پرسپولیس خوب نبود. کسی که می‌خواهد مدیر باشگاه پرسپولیس باشد باید یک فرد کاردان و آشنا به مسائل باشد.

او همچنین گفت: در پرسپولیس هم قدرت هم شهرت و هم پول وجود دارد. بنابراین هر کسی دوست دارد که به واسطه این خصلت‌ها روی صندلی مدیریت باشگاه بنشیند. خیلی‌ها وسوسه می شوند که بیایند و به شهرت برسند اما به خاطر ناتوانی مدیریتی باشگاه را دچار چالش می‌کند. من از مسوولان خواهش می‌کنم مشکلات پرسپولیس را به دقت ببیندند و فردی را برای مدیریت باشگاه انتخاب کنند که صرفا برای شهرت و قدرت به باشگاه نیامده باشد. همانطور که گفتم پرسپولیس نیاز به یک مدیر کاردان و با تجربه دارد که باید بتواند مشکلات پرسپولیس را حل کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.