مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها برای ادامه فوتبالش ممکن است راهی لیگ برتر انگلیس شود.

مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها برای ادامه فوتبالش ممکن است راهی لیگ برتر انگلیس شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های اسپانیایی، باشگاه رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی است تا کیلیان امباپه را در تابستان ۲۰۲۱ از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرد، زمانی که تنها یک سال از قراردادش با این باشگاه فرانسوی باقی می‌ماند و PSG برای سود بردن از انتقال این بازیکن ناچار به فروش اوست.

اکنون نشریه اسپانیایی «دُن بالن» اعلام کرده است، در صورتی که کیلیان امباپه راهی رئال مادرید شود، کریم بنزما مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها احتمالاً جایگاهش را در ترکیب تیم تحت‌هدایت زین‌الدین زیدان از دست خواهد داد، از این رو از بازی در لیگ برتر انگلیس استقبال خواهد کرد و دو تیم لیورپول و چلسی می‌توانند مقصد بعدی او باشند.

بنزما ۳۲ ساله که در سال ۲۰۰۹ از لیون به رئال مادرید پیوست، تاکنون در ۵۲۰ بازی برای سفیدپوشان مادریدی به میدان رفته و ۲۵۰ گل نیز به ثمر رسانده است. این بازیکن که از زمان جدایی کریستیانو رونالدو، بار اصلی خط حمله رئال به روی دوش او افتاده، تاکنون ۱۸ قهرمانی مختلف را با این تیم تجربه کرده است که از آن جمله می‌توان به سه قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

نشریه «اکیپ» هم خبر داد؛ لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از هفته گذشته مذاکرات با کیلیان امباپه را برای تمدید قرارداد کنونی او که در سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد، آغاز کرده است، اما این مذاکرات پیشرفتی نداشته است. ستاره فرانسوی PSG نسبت به مصمم بودن مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به ادامه پروژه جاه‌طلبانه‌ای که دارند، تردید دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.