محمد طیبی مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد ممانعت از حضور بازیکنان خارجی در فوتبال کشورمان به ارتقای کیفیت بازیکنان ایرانی کمک خواهد کرد.

محمد طیبی مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد ممانعت از حضور بازیکنان خارجی در فوتبال کشورمان به ارتقای کیفیت بازیکنان ایرانی کمک خواهد کرد. محمد طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب صنعت نفت آبادان گفت: من چند پیشنهاد خوب داشتم، ولی در نهایت تصمیم گرفتم به صنعت نفت بیایم و دوباره در جنوب فوتبال بازی کنم. من دوست داشتم با پورموسوی کار کنم؛ چون به این مربی اعتقاد دارم، از طرفی صنعت نفت یک تیم قدیمی و ریشه‌دار است که هواداران متعصبی دارد. در مجموع این مسائل باعث شد تا صنعت نفت را انتخاب کنم و امیدوارم فصل خوبی را در این تیم پشت سر بگذارم.

وی در مورد جدایی تعدادی از بازیکنان تأثیرگذار صنعت نفت و اینکه آیا نفتی‌ها می‌توانند نتایج خوبی بگیرند، تصریح کرد: به هر حال شرایط طوری پیش رفت که تعداد زیادی از بازیکنان جدا شدند، ولی این چیزها همیشه در فوتبال وجود دارد. ما در حال حاضر بازیکنان خوبی داریم و تمام هدف‌مان این است که در لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. البته برای نتیجه گرفتن نیاز مبرمی به حمایت هواداران صنعت نفت داریم و آنها باید در کنار ما باشند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت راجع به منع حضور بازیکنان خارجی در فوتبال ایران و اینکه آیا این اتفاق نمی‌تواند باعث اُفت فنی بازی‌ها شود، تصریح کرد: اگر فوتبالیست باکیفیت خارجی به فوتبال ما بیاید طبیعتاً این موضوع به رشد فنی لیگ کمک می‌کند، ولی با این وضعیت و با قیمت سنگین دلار، نمی‌توان بازیکن باکیفیت خارجی جذب کرد. با این شرایط منع حضور بازیکنان خارجی، به فوتبالیست‌های ایرانی کمک می‌کند تا بیشتر خودشان را نشان دهند. این تصمیم مخالف و موافقان خودش را دارد، ولی مسئله مهم این است که بازیکنان ایرانی بیشتر می‌توانند خودشان را نشان دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.