پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد اگر این تیم درگیر حاشیه نشود، می‌تواند به روزهای خوبش برگردد و در فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد اگر این تیم درگیر حاشیه نشود، می‌تواند به روزهای خوبش برگردد و در فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد. محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با تغییراتی که در تیم ایجاد شده است، ترمیم برخی پُست‌ها به زمان نیاز دارد. شجاع خلیل‌زاده بازیکنی کلیدی برای پرسپولیس بود، اما فکر می‌کنم گل‌محمدی جایگزین‌های مناسب را برای شجاع پیدا کرده است. اگر پرسپولیس درگیر حاشیه نشود، می‌تواند به روزهای خوبش برگردد و در فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد. برخی بازیکنان تیم می‌توانند در چند پُست بازی کنند.

وی با تمجید از بازیکنان فعلی پرسپولیس تصریح کرد: حق طبیعی بازیکنان است که به تیم‌های دیگر بروند، چون عمر فوتبال حرفه‌ای آنها کوتاه است. در این شرایط باشگاه‌های بزرگ از جمله پرسپولیس، باید سازندگی را در دستور کار قرار دهند. آنها باید بازیکن تربیت کنند تا اگر بازیکن تیم اصلی به تیم دیگری رفت، جایگزین مناسبی داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره جایگزین‌های خلیل‌زاده و محمد نادری به تسنیم گفت: خلیل‌زاده مهره‌ای کلیدی و یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود، اما سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس بازیکنی باتجربه است و کنعانی‌زادگان هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. اگر محمد انصاری در پرسپولیس بماند، نیز می‌تواند در پُست دفاع وسط مؤثر باشد. سعید آقایی هم در دفاع چپ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و وحید امیری نیز در این پُست بازی کرده است. پس پرسپولیس از لحاظ بازیکن با مشکل مواجه نیست و فقط حاشیه‌ها ممکن است به شرایط فنی تیم ضربه بزند.

کلهر درباره اظهارات پُرحاشیه سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مدیران ما باید به گونه‌ای صحبت کنند که تیم وارد حاشیه نشود و تلاش کنند بازیکنان آرامش داشته باشند. بازیکن هم حق دارد به تیم دیگری برود و شاید فرصت این‌چنینی پیدا نکند. بسیاری از بازیکنان می‌‌توانستند قراردادهای بسیار خوبی امضا کنند که این کار را نکردند و پس از مصدومیت فراموش شدند. رسول‌پناه تاکنون باشگاه را به خوبی مدیریت کرده است، اما باید در صحبت‌های خود بیشتر دقت کند تا پرسپولیس به حاشیه نرود.

وی در واکنش به انتقادات از مهدی رسول‌پناه و اینکه گفته می‌شود او اکنون باید از سمتش کناره‌گیری کند، بیان کرد: اگر کسی به‌عنوان مدیر انتخاب می‌شود، باید فرصت داشته باشد که برنامه‌های خود را در باشگاه پیاده کند. رسول‌پناه تلاش زیادی کرده است، اما باید از او حمایت شود و همچنین خودش در صحبت‌هایش دقت بیشتری کند. اگر قرار است رسول‌پناه برود، این اتفاق باید پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا بیفتد و حالا که تا اینجای کار آمده است، اجازه دهند کارش را انجام دهد. در کل امیدوارم مدیری به پرسپولیس بیاید که به خوبی حمایت شود و ثبات داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.