مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که این تیم امسال دو تیم خیلی خوب دارد و بازی کردن در ترکیب اصلی برای بازیکنان این تیم دشوار خواهد بود.

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که این تیم امسال دو تیم خیلی خوب دارد و بازی کردن در ترکیب اصلی برای بازیکنان این تیم دشوار خواهد بود. یونس شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط فعلی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و تیم ما نسبت به فصل گذشته، ۱۰۰ درجه فرق کرده است. امسال تیم خیلی خوبی داریم. در واقع گل‌گهر دو تیم خیلی خوب دارد و در بازی‌های دوستانه با دو تیم بازی می‌کنیم. ما در هر پُست، دو یا سه بازیکن خوب داریم و با این وضعیت برای همه بازیکنان سخت است که در ترکیب اصلی گل‌گهر بازی کنند.

وی در مورد کار کردن با امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: بیشتر فوتبالیست‌ها دوست دارند با این مربی کار کنند و یکی از دلایلی که اینجا ماندم، حضور قلعه‌نویی بود. ما تیم خیلی خوبی داریم و با این بازیکنان و کادر فنی تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم. امسال به دنبال کسب سهمیه آسیایی هم هستیم، چون واقعاً تیم خوب و گردن کلفتی داریم.

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه دوست دارد عملکرد بهتری در فصل آینده داشته باشد، به تسنیم گفت: دوست دارم در فصل آینده آقای گل لیگ برتر شوم. در این چند سال بدون احتساب پنالتی‌ها، معمولاً سه یا چهار گل با آقای گل بازی‌ها فاصله داشتم و امسال بیشتر تلاش می‌کنم تا آقای گل شوم. ما یک تیم تهاجمی داریم و این فصل بر خلاف سال گذشته، مهاجمان بیشتر صاحب موقعیت گلزنی می‌شوند. این موضوع می‌تواند به سود من باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.