کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که بازیکنان این تیم تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا نتایج خوب نیم‌فصل اول فصل گذشته را تکرار کنند و اگر از این تیم حمایت شود قطعاً کارهای بزرگی انجام خواهد داد.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که بازیکنان این تیم تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا نتایج خوب نیم‌فصل اول فصل گذشته را تکرار کنند و اگر از این تیم حمایت شود قطعاً کارهای بزرگی انجام خواهد داد. طالب ریکانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط آماده‌سازی پیش از فصل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بعد از آن شرایط بدی که در نیم‌فصل دوم فصل گذشته داشتیم و همچنین بلاتکلیفی که تیم ما بعد از پایان لیگ داشت، متأسفانه تمرینات را خیلی دیر شروع کردیم و یک مقدار زمان را از دست دادیم، اما خدا را شکر در حال حاضر با تلاش مدیران باشگاه و همچنین کادر فنی تیم روند آماده‌سازی ما مسیر خوبی را طی می‌کند.

وی ادامه داد: ما علی‌رغم اینکه ۸۰ درصد از بازیکنان اصلی‌مان را از دست دادیم، اما بازیکنان خوبی جایگزین شدند که نه تنها‌ چیزی از بازیکنان خوب فصل گذشته تیم کم ندارند، بلکه شاید بهتر هم باشند. یکسری از بازیکنان دیگر ما مثل عبدالله ناصری و حسین ساکی هم که بحث جدایی‌شان از تیم مطرح بود، خدا را شکر مشکل‌شان حل شد و به تیم برگشتند.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: ما سال گذشته در نیم‌فصل اول با توجه به شرایط سختی که داشتیم، اما با اسکوچیچ نتایج خوبی کسب کردیم و اگر در ادامه فصل از این تیم حمایت می‌شد قطعاً شانس زیادی برای کسب سهمیه داشتیم. امسال هم تغییرات زیادی هم در کادر فنی و هم بازیکنان داشتیم و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم، اما به هواداران صنعت نفت قول می‌دهم که بازیکنان تمام سعی و تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا مثل فصل گذشته نتایج درخشان نیم‌فصل اول را تکرار کنیم و اگر از این تیم حمایت شود قطعاً کارهای بزرگی انجام خواهد داد. صنعت نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است و آنها همیشه دوست دارند این تیم موفق باشد.

ریکانی درباره حضور کادر فنی جدید روی نیمکت صنعت نفت تصریح کرد: الان کادر فنی خوبی داریم. آقایان پورموسوی، پیروانی، فرحانی، بچاری و قنبری ترکیب قوی و بومی روی نیمکت تشکیل دادند. از طرفی دیگر بازگشت علی فیروزی به صنعت نفت یک نقطه قوت برای تیم ما خواهد بود. ما پس از شروع تمرینات زیر نظر کادر فنی جدید، روند آماده‌سازی‌مان را به خوبی طی می‌کنیم. در این مدت بازی‌های دوستانه خوبی هم انجام دادیم که قطعاً به شناخت کادر فنی از بازیکنان و تیم کمک خواهد کرد و با پیگیری تمرینات‌مان می‌توانیم تا شروع لیگ به هماهنگی و آمادگی لازم برسیم.

وی خاطرنشان کرد: ما سال گذشته سختی زیاد کشیدیم و خیلی تنها بودیم. کنار تیم ما فقط عیسی‌زاده مدیرعامل تیم بود، اما امسال از نمایندگان مجلس، فرماندار و پالایشگاه نفت آبادان همه پشت سر تیم هستند. امیدواریم با حمایت این عزیزان شاهد موفقیت و سربلندی صنعت نفت و همچنین خوشحالی هواداران این تیم باشیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که «بازیکنان مطالبات فصل گذشته‌شان را از باشگاه گرفته‌اند؟»، گفت: باشگاه سال گذشته خیلی بی‌پول بود و ما هنوز از فصل گذشته طلب داریم. بازیکنان و کادر فنی جدید هم هنوز دریافتی نداشتند. تا الان بازیکنان قدیمی هم هنوز هیچ پولی دریافت نکرده‌اند. قرار است یک بودجه‌ای به باشگاه برسد تا هم طلب فصل قبل‌مان تسویه شود و هم درصدی از قرارداد امسال‌مان را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.