سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید در ال‌کلاسیکوی فردا که متفاوت از ال‌کلاسیکوهای دیگر است، کاپیتانش را در اختیار خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید در ال‌کلاسیکوی فردا که متفاوت از ال‌کلاسیکوهای دیگر است، کاپیتانش را در اختیار خواهد داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که تیم تحت هدایتش عصر فردا (شنبه) در هفته هفتم لالیگای اسپانیا و در اولین ال‌کلاسیکوی فصل در خانه بارسلونا به میدان خواهد رفت، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما می‌دانیم که قرار است با چه چیزی روبه‌رو شویم، ورزشگاه نوکمپ خالی از تماشاگر خواهد بود، اما این وضعیت برای تمامی تیم‌ها یکسان است. این ال‌کلاسیکوی متفاوتی است، اما همچنان ال‌کلاسیکوست و همیشه بازی خاصی است. برای ما مهم است که بازی را خوب شروع کنیم.

وی افزود: ال‌کلاسیکو، ال‌کلاسیکوست و علیرغم شرایط موجود و ورزشگاه خالی، بازی خوبی خواهد شد. این بازی خوبی است که بتوانیم از این طریق اوضاع را تغییر دهیم. ما می‌خواهیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم. ما لحظات بدی هم داشته‌ایم، اما در نهایت اتفاقات خوب در فوتبال هستند که می‌توانند اوضاع را برای‌مان تغییر دهند و ما سعی می‌کنیم تا اوضاع را با ارائه یک بازی خوب تغییر دهیم و مثبت‌اندیش باشیم.

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: بارسلونا همیشه تیمی قدرتمند و رقابت‌طلب بوده است و می‌داند چطور فوتبال بسیار زیبایی را به نمایش بگذارد. آنها همیشه قادر هستند کار را برای رقبای‌شان سخت کنند. می‌دانم که فردا بازی سختی در انتظارمان است که این برای‌مان خوب است.

زیدان همچنین درباره وضعیت کاپیتان تیمش اظهار داشت: ما می‌دانیم که راموس کاپیتان و رهبر ماست و نمی‌خواهیم درباره استفاده از او ریسک کنیم. او حالا ریکاوری‌اش را روی زانوی خود به پایان برده است و در ال‌کلاسیکو با ما خواهد بود. سرخیو صد درصد در بازی فردا ما را همراهی خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره دو شکست متوالی تیمش مقابل تیم‌های کادیس و شاختار دونتسک خاطرنشان کرد: وقتی ما گل اول بازی را دریافت می‌کنیم، کارمان برای بالا گرفتن مجدد سرمان سخت می‌شود. وقتی تیمی مقابل ما در لاک دفاعی فرو می‌رود، کارمان دشوار می‌شود، اما در فوتبال فراز و نشیب‌هایی وجود دارد و باید آنها را بپذیریم. ما می‌خواهیم فردا روی بازی دیگری تمرکز و فراموش کنیم که روز قبل چه اتفاقی افتاده است. ما این فرصت را داریم که اوضاع را تغییر دهیم و این یک بازی خوب و خاص برای انجام این کار است.

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.