مدافع تیم فوتبال بارسلونا از رئیس این باشگاه انتقاد کرد.

مدافع تیم فوتبال بارسلونا از رئیس این باشگاه انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جرارد پیکه در آستانه اولین ال‌کلاسیکوی فصل در گفت‌وگو با روزنامه «ونگاردیا» چاپ کاتالونیا، گفت: رابطه من با خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه می‌توانست صمیمانه باشد، اما این یک شرمساری کامل است که باشگاه مبالغ قابل توجهی را صرف انتقاد و تخریب ما (بازیکنان فعلی و پیشین بارسا) در شبکه‌های اجتماعی کرده است. خوام ماسفرر (مشاور بارتومئو که گفته می‌شود نقش پررنگی در برنامه‌ریزی برای تخریب بازیکنان بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی داشته است) هنوز کارمند باشگاه است و این به بارسا ضربه می‌زند.

وی همچنین با انتقاد از کاهش دستمزدها در بارسلونا و تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۴ با این باشگاه اظهار داشت: روشی که باشگاه در زمینه کاهش دستمزدها در پیش گرفت، ایده‌آل نبود و ما از رفتاری که صورت گرفت، خوشحال نیستیم. دلیل اینکه قراردادم را با بارسلونا تمدید کردم این بود که این باشگاه به‌عنوان بازیکن همه چیز به من داده است.

مدافع آبی‌واناری‌ها همچنین در انتقاد از تصمیم خوسپ ماریا بارتومئو برای اخراج ارنستو والورده اظهار داشت: اخراج والورده در وسط فصل آنهم در شرایطی که در دو فصل گذشته تیم را به قهرمانی لالیگا رساند و تیمش صدرنشین لیگ بود، تصمیمی منطقی نبود.

پیکه همچنین درباره ماجرای تلاش فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا برای ترک نوکمپ در تابستان اخیر یادآور شد: در آن مقطع از مسی خواستم خوش‌بین باشد. نوکمپ باید نام او را با خود یدک بکشد. مسی شایسته همه چیز است. تا یک سال دیگر افراد جدیدی مدیریت باشگاه را برعهده خواهند گرفت و کسی که مدیریت باشگاه را برعهده خواهد گرفت، موظف است تا شرایط را برای ماندن بازیکنی که ۱۶ سال در این تیم بوده، فراهم کند. باید دید که چه چیزی باعث شده است تا بهترین بازیکن تاریخ به جایی برسد که برای جدایی، فکسی به باشگاه ارسال و احساس کند که باشگاه به صحبت‌هایش توجهی ندارد! واقعاً به سطحی شوکه‌کننده رسیدیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: واقعاً تعجب می‌کنم که چرا افرادی همچون گواردیولا، ژاوی، پویول و والدس که در باشگاه بارسلونا تاریخ‌سازی کرده‌اند، در این باشگاه پستی ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.